نوآوری های فنی در بهبود کیفیت و کاهش هزینه های عمرانی

در بازدید مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق شهرداری تهران از پروژه های عمرانی منطقه 11 ؛ مدل جدید اجرایی دراحداث مساجد ، آکادمی تخصصی ورزش کشتی ، بازسازی میادین تاریخی و ابتکارات و نو آوری های فنی در جهت بهبود کیفیت و کاهش هزینه مورد توجه قرار گرفت .

به گزارش ایسکانیوز در این برنامه پس از بازدید از پروژه های کندرو نواب،بازسازی میدان منیریه ،مسجد حضرت ولی عصر (عج)،بازسازی میدان حسن آباد ،خانه کشتی ،میدان راه آهن،مسجد پنبه چی ،باغ راه شیخ محمدی ،بوستان بزرگ تبسم،مجموعه توانمند سازی بهاران و سرویس بهداشتی LSF بوستان تهرانی به عنوان پروژه های شاخص عمرانی جلسه بررسی و نظارت برگزار شد.

در این نشست محمد شیری مدیر کل هماهنگی فنی وعمرانی مناطق ابتکار شهرداری منطقه 11در به کارگیری مدل جدید اجرایی کمک به ساخت مساجد ، احداث پروژه بزرگ خانه کشتی به عنوان یکی از موفقیت های بزرگ که نقش قابل توجهی در ارتقای سطح ورزش کشتی جنوب شهر تهران ایفا می کند و همچنین بازسازی میادین منیریه و راه آهن را مورد توجه قرار داد.

شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری با اشاره به پروژه بوستان بزرگ تبسم که فاز اول آن در فروردین ماه 95 به بهره برداری رسیده؛ گفت:احداث این بوستان یکی از نقاط توسعه منطقه 11 بوده که فاز 2 آن نیز در حال انجام است.

به گفته شاه حسینی بوستان بزرگ تبسم به مساحت حدود 7 هکتار در ارتقای سرانمه فضای سبز مرکز و جنوب تهران و همچنین خدمات تفریحی و گردشگری به شهروندان مناطق 11 و 16 بسیار موثر خواهد بود.

او همچنین در تشریح مدل جدید ساخت مساجد در سطح منطقه گفت: در این مدل جدید اجرایی از حداکثر توان و ظرفیت های اجتماعی خیرین ،هیئت امنا و شهروندان محلات استفاده می شود و احداث مساجد رضوی و امام محمد باقر (ع) نیز از دیگر مساجدی است که در سال 94 در قالب کمک به مساجد انجام شده است.

در این نشست تلاش جهت تولید نوعی ملات ترمیم کننده آسفالت که به صورت تخته ماله ای در سطح معابر آسفالتی صورت خواهد گرفت؛ قدمی بزرگ در ارتقای نگهداشت شهر عنوان شد و همچنین ابتکارات و نو آوری های فنی در جهت بهبود کیفیت و کاهش هزینه مورد توجه قرار گرفت.

105105

کد خبر: 624305

وب گردی

وب گردی