بن افلک در «بتمن» بعدی نیز حضور دارد

فیلمی با موضوع ابرقهرمان محبوب دی‌سی کامیکس به کارگردانی و با بازی بن افلک به طور رسمی در دست تولید است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، کوین سوجیهارا رئیس شرکت برادران وارنر روز سه‌شنبه در گردهمایی سینماکان در لاس وگاس، خبر تولید فیلمی درباره بتمن به کارگردانی و با بازی بن افلک در نقش اصلی را تایید کرد.

اولین بار ژوئیه 2015 اعلام شد که افلک برای بازی و کارگردانی فیلم بتمن در حال مذاکره است، اما تا روز گذشته این خبر به طور رسمی تایید نشده بود. اولین حضور افلک در نقش "مبارز نقاب‌دار" با فیلم "بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت" (Batman v Superman: Dawn of Justice) رقم خورد که از 25 مارس اکران شده است.

بعد از اعلام رسمی خبر حضور افلک در فیلم بتمن در سینماکان، افلک و ایمی آدامز هم‌بازی او در "بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت" نیز روی صحنه رفتند، اما افلک اطلاعات بیشتری درباره پروژه جدید نداد.

با وجود فروش افتتاحیه 166.1 میلیون دلاری "بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت" در آمریکای شمالی – هفتمین فروش افتتاحیه برتر تاریخ سینما – فروش جهانی این فیلم تاکنون به نوعی برای برادران وارنر ناامید کننده است و بعید به نظر می‌رسد بتواند به مرز یک میلیارد دلار فروش برسد.

در این فیلم دو قهرمان افسانه‌ای دی‌سی کامیکس برای اولین بار روی پرده بزرگ کنار هم قرار گرفته‌اند. هنری کاویل در فیلم نقش کلارک کنت/سوپرمن در فیلم "مرد فولادین" را تکرار کرده و بن افلک به نقش بروس وین/بتمن مقابل دوربین رفته است.

افلک دو سال پیش در حالی به عنوان بازیگر جدید نقش بتمن انتخاب شد که حدود یک دهه پیش از آن در فیلم ابرقهرمانی "دردویل" تولید شرکت فاکس قرن بیستم که بر مبنای یکی از شخصیت‌های انتشارات مارول ساخته شد، نقش اصلی را بازی کرد. آن فیلم 2003 با بودجه‌ای حدود 80 میلیون دلار ساخته شد، اما با 180 میلیون دلار فروش در بازار جهانی عملکردی ناامیدکننده داشت.

افلک در 2006 نیز در فیلم "هالیوودلند" نقش جرج ریوز را بازی کرد. ریوز در دهه 1950 بازیگر مجموعه تلویزیونی "ماجراهای سوپرمن" بود.

افلک پس از بازیگرانی چون مایکل کیتن، ول کیلمر، جرج کلونی و کریستین بیل، هشتمین بازیگری است که در سینما نقش بتمن را بازی کرده است.

افلک در 2012 فیلم "آرگو" را کارگردانی کرد و در مقام یکی از تهیه‌کنندگان برنده اسکار بهترین فیلم شد. او سال 1998 نیز برای فیلم "ویل هانتینگ خوب" به همراه مت دیمن اسکار بهترین فیلمنامه غیر‌اقتباسی را دریافت کرد.

"رفته عزیزم رفته" و "شهر" از دیگر فیلم‌های افلک در مقام کارگردان است. او به عنوان بازیگر فیلم‌هایی چون "آرماگدون"، "پرل هاربر"، "تغییر مسیر"، "جمع تمام ترس‌ها" و "دختر رفته" را هم در کارنامه دارد.
503502

کد خبر: 624350

وب گردی

وب گردی