قهرمانی واحد بوئین زهرا در مسابقات بین‌المللی سازه‌های ماکارونی

سومین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزی و دانشجویی سازه‌های ماکارونی با شرکت تیم‌های دانشگاه‌ها، مدارس و موسسات آموزشی سراسر کشور و تیم‌هایی از کشورهای ترکیه و ایتالیا از سوی موسسه علمی تخصصی SBC در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم سازه ماکارونی واحد بوئین زهرا در این دوره از مسابقات که با رقابت ۶۷۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی در قالب ۱۰۸ تیم از دانشگاه‌های ایتالیا و ترکیه، سراسری، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی و کاربردی و مدارس کشور با ۱۴۳ سازه در سه گرایش سنگین، راندمان و هدفمند در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد، حضور یافته و توانست با برتری بر دیگر حریفان در گرایش راندمانی، مقام قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کرده و بر سکوی اول سومین دوره مسابقات بین المللی دانش‌آموزی و دانشجویی سازه‌های ماکارونی موسسه علمی تخصصی SBC تکیه زند و رکورد جدید کشور را با راندمان ۷۹۳ ثبت کند.

دانشگاه آزاد اسلامشهر و غیاث الدین جمشید کاشانی از قزوین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این گرایش از مسابقات را کسب کردند.

هادی نظری، حمید‌پور ملک، علیرضا ذوالفقاری راد و حمید قمری اعضای تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در این دوره از مسابقات تشکیل دادند.

بزرگداشت عطار نیشابوری و تجلیل از مفاخر ادبی در واحد بوئین زهرا

مراسم بزرگداشت شاعر پارسی عطار نیشابوری و تجلیل از مفاخر ادبی، به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا برگزار شد.

در این برنامه که با استقبال پرشور دانشگاهیان (استادان، کارکنان و دانشجویان) همراه بود، دکتر قاسم انصاری از مفاخر ادبی و از نویسندگان و مترجمان برجسته علمی و ادبی ایران زمین و استان قزوین به تشریح ابعاد شخصیت علمی و ادبی شاعر بلندآوازه و عارف نامی حکیم عطار نیشابوری پرداخت و بسیاری از شعرا و نام آوران ادب پارسی را الگوگرفته و وام‌دار این شخصیت معرفی کرد.

در ادامه این برنامه گروه موسیقی سنتی به ارائه آثار ارزشمند موسیقی سنتی پرداختند.

در پایان این مراسم به پاس سال‌ها خدمات ارزشمند انصاری به ادبیات این سرزمین، لوحی از سوی دکتر شعبان‌نژاد رئیس واحد به وی اهدا شد.

20101

کد خبر: 624360

وب گردی

وب گردی