نشریه الکترونیکی شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران رونمایی می‌شود

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: اولین همایش مسئولان آزمایشگاه‌های مرکزی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری به مناسبت بزرگداشت روز آزمایشگاه، 30 فروردین در پژوهشگاه پلیمر و شیمی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، جلال بختیاری با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های ویژه روز بزرگداشت آزمایشگاه با قرائت پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سخنرانی وحید احمدی معاون پژ‍وهش و فناوری وزیر علوم و نکومنش رییس پژوهشگاه پلیمر و شیمی ایران آغاز می‌شود و با رونمایی از نشریه الکترونیکی شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) و افتتاح نمایشگاه ادامه می‌یابد.

او افزود: برگزاری چندین نشست تخصصی در خصوص شکل‌گیری آزمایشگاه‌های مرکزی، خدمات آزمایشگاهی، کلینیک‌های علمی، نظام ایمنی، بهداشت و مقابله با زلزله، نظارت و ارزیابی شرکت‌های تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی، بخش دیگری از برنامه‌های روز بزرگداشت آزمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل دفتر پشتیبانی پ‍ژوهشی وزارت گفت: تبیین برنامه‌های شبکه علمی آزمایشگاه‌های علمی ایران(شاعا)، ایجاد صنف منسجم در ارتباط با مسائل آزمایشگاهی در مراکز آموزش عالی، توجه به مساله سلامت و حقوق کارکنان آزمایشگاه‌ها و اعلام برنامه‌های وزارت علوم در حوزه آزمایشگاه‌های علمی و تحقیقاتی از اهداف برنامه‌های روز بزرگداشت آزمایشگاه است.

20103

کد خبر: 624487

وب گردی

وب گردی