میرساردو: تعامل دولت و مجلس آینده با دانشگاه آزاد اسلامی افزایش خواهد یافت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اشاره به تشکیل فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس جدید و همراهی دولت تدبیر و امید گفت: در شرایط بوجود آمده تعامل دولت و مجلس آینده با دانشگاه آزاد اسلامی افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز ، طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در نخستین جلسه هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، با اشاره به اینکه در مجلس جدید فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت و همراهی دولت تدبیر و امید نیز تداوم خواهد داشت گفت: در شرایط بوجود آمده تعامل دولت و مجلس آینده با دانشگاه آزاد اسلامی افزایش خواهد یافت.

او به توفیقات ارزنده دولت تدبیر و امید درسال گذشته اشاره کرد و به ثمر نشستن برجام، توافق هسته ای و برگزاری موفق دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را از رویدادهای مهم سال 94 برشمرد.

میرساردو ادامه داد: دولتمردان ما با گفتگو و دیپلماسی، ذهنیت مخرب غرب علیه ایران را پاک کردند و غرب را متقاعد کردند که علم هسته ای جمهوری اسلامی ایران در جهت اهداف صلح آمیز مورد استفاده قرار گرفته است و ایران همواره به عنوان کشوری صلح طلب و خواهان ارتباط و دوستی با همه کشورهاست.

سرپرست واحد گرمسار به سخنان دکتر عسگری، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تشکیل فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس آینده اشاره کرد و افزود: این نشان دهنده تعامل سازنده منتخبین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی است که در گذشته هم این تعامل وجود داشته و در مجلس آینده بیشتر خواهد شد.

او دانشگاه آزاد اسلامی را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به عنوان بازوی نظام در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تجاری سازی و درآمد زایی مفید و مثمر ثمر باشد.

میرساردو با اشاره به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج انتخابات نشان داد عمدتاً کسانی که وارد مجلس شدند افرادی متعادل و میانه رو هستند بنابراین سال خوبی را برای دانشگاه آزاد اسلامی با همراهی دولت و مجلس می دانیم که انتظار داریم توفیقات بیشتری در سالجاری کسب کنیم و این وظیفه واحدها را سنگین تر می کند که از این فرصت و بستری که فراهم شده استفاده بیشتری ببرند.

سرپرست واحد گرمسار به پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، اعضاء هیات علمی قوی، زیر بناهای آموزشی، پژوهشی و اقتصادی و نزدیکی به پایتخت اشاره و افزود: واحد گرمسار می تواند سهم بسیار ارزشمندی هم در سطح استان و هم در سطح کشور و در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشد که همکاران باید با تمام تلاش در جهت نیل به اهداف واحد گام بردارند.

میرساردو گفت: باید به نحوی برنامه ریزی و اقدام کنیم که بتوانیم سهمی در تولید ملی کشور داشته باشیم و به واحدهای دیگر دانشگاه نیز کمک کنیم.

20103

کد خبر: 624553

وب گردی

وب گردی