آخرین وضعیت سیل ایلام و نحوه امدادرسانی به سیل زدگان/ 2 نفر مفقود شدند

استانداران لرستان و ایلام آخرین وضعیت وقوع سیل و امدادرسانی به سیل زدگان را تشریح کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، بازوند، استاندار لرستان در گفتگو با خبر شبکه خبر در مورد آخرین وضعیت وقوع سیل در استان لرستان گفت: صبح امروز در سه نطقه رودخانه کشکان طغیان و موجب وقوع سیل و خسارت به جاده های اتباطی شد. در حال حاضر جاده خرم آباد به پل دختر مسدود است.

او ادامه داد: راههای ارتباطی با 80 روستا در استان قطع شده است که در تلاش برای بازگشایی راههای روستایی هستیم.فکر می کنیم تا اواخر امشب راههای روستایی بازگشایی شوند.

استاندار لرستان از وارد آمدن خسارت به چند خانه در شهر خرم آباد خبر داد و گفت: ساعت 5 صبح امروز رودخانه داخل شهر خرم آباد طغیان کرده و پس از شکسته شدن پل موقت آب وارد چند خانه شد اما خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

2 مفقود در ایلام

مروارید، استاندار ایلام نیز در مورد آخرین وضعیت سیل در این استان افزود: در دو روز گذشته بارندگی در شهر دهلران به 181 میلیمتر رسید و خسارت زیادی را به این شهرستان به ویژه به کشاورزان وارد کرد. همچنین زیرساخت های استان دچار خسارت سنگین شده است.
او ادامه داد: تنها سه نفر در استان در محاصره سیل بودند که توسط بالگردهای هلال احمر نجات داده شدند. در استان ایلام دو نفر نیز مفقود هستند که تلاش برای یافتن آنها تاکنون بی نتیجه بوده است.

20106

کد خبر: 624575

وب گردی

وب گردی