رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تشکیل کمیته ویژه پیگیری حادثه مصدومیت شش دانش‌آموز بجنوردی در میدان تیر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا؛ علی قلی‌زاده اظهارکرد: با توجه به مصدومیت شش دانش آموز بجنوردی در میدان تیر در روز گذشته، هم اکنون کمیته ویژه‌ای به‌منظور بررسی ابعاد این اتفاق و رسیدگی به امور حادثه‌دیدگان و مربی آنان در استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مداوای سرپایی چهار دانش‌آموز، در حال حاضر دو نفر از این دانش‌آموزان به همراه مربی خود به‌علت عمیق بودن جراحت وارده در بیمارستان به سر می‌برند.

قلی‌زاده گفت: مسئولان آموزش و پرورش و حتی شخص وزیر نیز از ساعات اولیه بر روند کامل وقوع این حادثه و پیگیری وضعیت سلامتی دانش‌آموزان ‌اهتمام ویژه داشته است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع برای جلوگیری از بروز شایعات در فضای مجازی‌، اظهار کرد: این دانش‌آموزان مقطع متوسطه به‌منظور یادگیری آموزش‌های لازم مربوط به درس آمادگی دفاعی در میدان تیر حاضر شده بودند.

‌حال عمومی دانش‌آموزان خوب است

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی نیز به ایسنا گفت: حال عمومی دانش‌آموزان مجروح در میدان تیر بجنورد خوب است.

دکتر دولت‌آبادی اظهار کرد: صبح دیروز شش دانش آموز به همراه یک مربی که در میدان تیر به‌منظور آموزش آمادگی دفاعی حضور پیدا کرده بودند، دچار آسیب شدند و به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد انتقال یافتند.

وی افزود: این دانش‌آموزان از ناحیه ساق پا بر اثر اصابت تیر دچار آسیب شده بودند و مورد عمل جراحی قرار گرفتند که هم اکنون حال عمومی آن‌ها خوب است.

‌دولت‌آبادی ادامه داد: مربی نیز که از ناحیه ساق پا آسیب دیده بود، به مشهد اعزام شده است.

‌۲۰۲۰

کد خبر: 624595

وب گردی

وب گردی