بزیک: این بهترین پرسپولیس دربی در ۲۰ سال اخیر بود

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که نمایش این تیم مقابل استقلال در ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه بود.

به گزارش ایسکانیوز، ادموند بزیک درخصوص برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 82 گفت: همه دیدند که پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و بهتر از استقلال بود. این تیم مزد جسارت خودش را گرفت و در فاز تهاجمی بسیار خوب بود. این درست است که آنها دو گل دریافت کردند، ولی در این بازی نمره قبولی گرفتند. من به هواداران، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تبریک می‌گویم و آنها به جایی رسیدند که لیاقتش را داشتند. این تیم لایق صدرنشینی است.

وی در مورد اینکه اگر پنالتی طارمی تبدیل به گل می‌شد، آیا امکان داشت استقلال شکست سنگین‌تری بخورد، عنوان کرد: به نظر من اگر پنالتی گل می‌شد پرسپولیس گل‌های بیشتری می‌زد و رفتن به رختکن با نتیجه سه بر صفر، برای استقلال بسیار سنگین بود. نکته مهم در بازی پرسپولیس این بود که آنها به هیچ عنوان نظم و انسجام تیمی خودشان را از دست ندادند. این انسجام را در بازی‌های گذشته هم در پرسپولیس دیده بودیم.

بزیک اظهار داشت: این بهترین پرسپولیسِ دربی در 20سال اخیر بود و هرگز این تیم در این 20سال در بازی‌هایی که مقابل استقلال قرار گرفت اینقدر زیبا بازی نکرده بود. سال76 با سه گل استقلال را شکست دادیم، ولی مسابقه روز گذشته چیز دیگری بود. دست همه بازیکنان پرسپولیس و همچنین کادر فنی درد نکند و امیدوارم آنها در نهایت قهرمان لیگ شوند.

20604

کد خبر: 624909

وب گردی

وب گردی