تهران-ایسکانیوز: ساعت یک بعد از ظهر به مترو خیابان ولیعصر پا گذاشتم فضای مترو آرام بود و هر کسی سعی می کرد تا با نهایت سرعت به ایستگاه مورد نظر برود تا خود را به مقصد برساند. انگار نه انگار که یک ساعت پیش زنی به دلیل فشارهای زندگی‌ و مشکلات خانوادگی، خود را به کام مرگ کشاند ولی موفق نشد.


زن 58 ساله ای که از دادگاه خانواده همراه یکی از بستگانش از متروی خیابان ولیعصر عبور می‌کرد تنها جمله‌ای را که بر زبان می آورد این بود: «خودم را می کشم.»


وقتی قطار میدان کلاهدوز به ایستگاه نزدیک می‌شد او تصمیم خودش را عملی کرد و بی درنگ جلو قطار پرید.


ترس و وحشت همه شاهدان حادثه را دربر گرفته بود. ماموران مترو بلافاصله حرکت قطارها را متوقف کرده و ایستگاه را تخلیه کردند. با اطلاع ماموران انتظامی ایستگاه بعد از گذشت یک ربع نیروی اورژانس خود را به محل رساندند. به مدت یک ساعت عملیات انتقال مصدوم از ایستگاه مترو طول کشید و پاهای زن در نایلون پیچیده شده بود. مردم بیرون ایستگاه که صحنه حادثه را از دست داده بودند این بار موبایل های خود را درآوردند تا دست کم از انتقال زن آسیب دیده به بیمارستان تصویر برداری کنند. با پاک سازی آخرین اثرات خود کشی زندگی دوباره در مترو جریان پیدا کرد.


زن 58 ساله در بیمارستان فیروزگر بستری شد و مسئول اورژانس بیمارستان به خبرنگار ایسکانیوز تنها یک جمله گفت: «او زنده است.»

کد خبر: 62491

وب گردی

وب گردی