رئیس واحد یزد: زمینه‌های فعال‌تر شدن نشریات و تشکل‌های دانشجویی را در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است تمام تلاش خود را خواهیم کرد که کمتر به مباحث شعاری بپردازیم و تمام زمینه های فعال تر شدن نشریات و تشکلهای دانشجویی را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا اسلامی با توجه به برگزاری دومین گردهمایی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی واحدهای استانهای کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و یزد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: برگزاری این همایش فرصتی مغتنم برای معرفی بیشتر پتانسیل های شهر یزد و دانشگاه به میهمانان است.

اسلامی بیان کرد: خوشبختانه برنامه استراتژیک 5 ساله ششم دانشگاه آزاد اسلامی و بودجه سال 95 با مدیریت خوب دانشگاه تدوین شده و در شروع سال راهکارها و رویکردهای هر حوزه مشخص شده است.

وی ادامه داد: بنا بر سیاستهایی که سازمان مرکزی تدوین کرده است و به صورت بین استانی برنامه هایی را برای تعامل معاونان و مدیران حوزه های مختلف تدارک دیده است. دانشگاه آزاد اسلامی یزد مفتخر است میزبان 4 استان بزرگ هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد باشد که بیش از 60 واحد دانشگاهی در آنها وجود دارند و اکنون 140 نفر در استان دارالعباده یزد میهمان ما هسنند.

اسلامی افزود: در سه روز کاری و به صورت صبح و عصر کارگاههای آموزشی و کمیسیونهایی برگزار شده و می شود که راهکارها و رویکردهای نشریات و کانونهای دانشجویی و فعالیتهای حوزه دانشجویی و فرهنگی در این کارگاهها به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود .

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تصریح کرد : یکی از اهدافی که در برگزاری این همایش داشته ایم اینکه در کنار این تعاملات و نشست و برخاستها هم فکری و تبادل اندیشه بین مسئولان انجام گیرد و ما نیز با استفاه از تجربه های گرانقدر مهمانان بتوانیم با شناخت نقاط ضعف و قوت در جهت پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه و پیشرفت برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی یزد گام برداریم .

اسلامی اضافه کرد: تمام همت و تلاشمان این است که خدای ناکرده دانشگاه به انزوا کشیده نشود و در بین مدیران دولتی، واحدهای دانشگاهی، نسل جوان و متقاضیان و مشتاقان تحصیل در دانشگاه شاهد دانشگاهی پویا و بانشاط باشیم که برگزاری این همایش ها و نشستها می تواند به حداقل چنین نتایجی منتهی شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند دانشجو نباید سیاست زده باشد اما باید با سیاست آشنا باشد و ما نیز در برنامه های دانشگاه این مهم را مد نظر قرار داده ایم که محتوای برنامه ها به گونه ای باشد که آگاهی، بینش و بصیرت دانشجویان افزایش یابد.

20101

کد خبر: 624955

وب گردی

وب گردی