بهنام صفوی:چون نمیتوانستم هنرپیشه خوبی باشم جوابم منفی بود!

بهنام صفوی گفت: من در خصوص بیماری ام مبالغه نکرده ام.

به گزارش ایسکانیوز، بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ که مهمان برنامه “دورهمی” مهران مدیری در شبکه نسیم بود در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: چند سالی بود که با یک بیماری مغزی دست و پنجه نرم می‌کردم که در نهایت تحت عمل جراحی قرار گرفتم که خوشبختانه در حال حاضر با دعای خیر مردم، اینک شرایط خوبی را سپری می‌کنم.

وی در خصوص اینکه تا چه زمانی قرار است به شیمی درمانی خود ادامه دهد، گفت: دوران درمان من تا دو سال ادامه خواهد داشت و پس از این دو سال مسلما با بهبود شرایط به زندگی طبیعی بر خواهم گشت.

صفوی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص وضعیت بیماری ات مبالغه نکردی؟ گفت: مسلما خیر، البته یکبار یک مورد اخبار دروغ که مربوط به کما رفتن من بود به شدت در فضای مجازی پخش شد و البته اینگونه نبود و من صرفا بر اثر تداخل دارویی یک بیهوشی کوتاه مدت داشته ام که سریع هم مشکل حل شد.

وی در ادامه در خصوص شباهت صدای خود با رضا صادقی گفت: من از سال ۸۳ صدای رضا صادقی رو گوش میکردم و به صدایش علاقه داشتم و منکر شباهت صدای خود با رضا صادقی نیستم اما به جرات می توانم بگویم تقلیدی در کار نبوده است.

وی گفت: من پیشنهاد بازیگری هم داشتم و چون نمیتوانستم هنرپیشه خوبی باشم جوابم منفی بود.

صفوی در ادامه در خصوص این سوال مهران مدیری که “دوست داشتید خواننده کدام یک از ترانه های “کجایی” چاوشی، “عشق یعنی” فریدون آسرایی، “همینی که هست” محمد علیزاده، یک اثر از محسن یگانه و “برره” مهران مدیری یاشید پاسخ داد، مسلما “برره” مهران مدیری و در ادامه نیر بخشی از این ترانه را اجرا کرد.

در بخشی از این برنامه فایل صوتی ضبط شده ای از رضا صادقی که مدت زیادی است، شایعه ممنوع التصویری اش در صداوسیما به گوش میرسد، پخش شد .

صادقی در این فایل صوتی ضمن خواندن بخشی از ترانه “عشق من باش” بهنام صفوی و همچنین آرزوی سلامتی برای وی، گفت: امیدوارم یک روزی در کنسرت بهنام صفوی یک آهنگ مشترک را با یکدیگر اجرا کنیم و البته مطمئنم یک روزی این اتفاق رخ خواهد داد.

507502

کد خبر: 625027

وب گردی

وب گردی