ضیافت اندیشه اساتید کرمانی در عتبات عالیات برگزار می شود

اولین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سالجاری، نیمه اول شهریور ماه ۹۵ در عتبات عالیات برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، اولین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در سال ۹۵ توسط مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیمه اول شهریور ماه امسال در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین برگزار خواهد شد.

ثبت نام این طرح از یکشنبه ۲۲ فروردین ماه آغاز و تا سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

با توجه به اینکه برگزاری طرح در قالب کاروان های عتبات عالیات سازمان حج و زیارت است برگزاری این دوره از طرح منوط به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کنندگان در طرح بر اساس کاروان های مذکورخواهد بود.

هزینه تقریبی این سفر ۱۶ میلیون ریال است که برای اساتید هیات علمی و همراهان بالای ۱۸ سال آنها مبلغ ۱۰ میلیون ریال وام تعلق خواهد گرفت.

مابقی هزینه سفر برای اعضای هیات علمی دانشگاه به صورت پرداخت یک سوم توسط عضو هیات علمی و دو سوم باقی مانده توسط دفتر نهاد رهبری و دانشگاه خواهد بود، اما همراهان اساتید (همسر و فرزندان) باید هزینه باقیمانده را به طور کامل پرداخت کنند.

اساتید و همراهان آنها باید علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام، گذرنامه (با حداقل ۶ ماه تاریخ اعتبار از زمان حرکت) و دو قطعه عکس ۳*۲ نیز تحویل مرکز هم اندیشی اساتید دهند.

زمان تحویل گذرنامه و عکس از طرف مرکز هم اندیشی به اساتید اعلام خواهد شد و در زمان ثبت نام نیاز به آماده داشتن گذرنامه و عکس نیست.

نحوه پرداخت هزینه سفر، مبلغ دقیق سفر و سرفصل های آموزشی دوره متعاقبا اعلام می شود.

20104

کد خبر: 625126

وب گردی

وب گردی