معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد: اجرای طرح‌های ماندگار را با جدیت دنبال می‌کنیم

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد عنوان کرد که اجرای طرح‌های ماندگار دانشجویی و فرهنگی را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کمال خواجه‌پور در حاشیه سومین روز برگزاری دومین گردهمایی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی هدف از برگزاری این گردهمایی را تبیین سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی در دو زمینه فرهنگی و دانشجویی که به میزبانی واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود، عنوان کرد.

وی گفت: «حضور آقای دکتر سیدطه هاشمی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مسئولان کانون‌ها و تشریات دانشجویی و افتتاحیه گردهمایی معاونین و مدیران دانشجویی سازمان، نقطه قوت برگزاری این مراسم بود.

خواجه‌پور با توجه به صحبت‌های معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در این 4 روز گردهمایی که در دو بخش انجام پذیرفت، موفق شدیم با برنامه زمان بندی خوب ارائه شده از سوی آن معاونت با تشکیل کمیسیون‌های مختلف در زمینه تبیین بخشنامه‌های صادره و بخشنامه‌های جدید اقدام کنیم

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیان کرد: در بخشی از این کمیسیون‌ها تأکید بر فعال‌تر شدن کانون‌های دانشجویی شده و نکته‌‌نظر مدیران و معاونان دانشجویی در باره نشریات مطرح شد.

وی استقبال مسئولان کانون‌های نشریات دانشجویی و معاونان و مدیران دانشگاه‌های استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا واحد یزد بتواند در برگزاری دومین گردهمایی این عزیزان از چهار استان کشور خوب عمل کند.

20101

کد خبر: 625152

وب گردی

وب گردی