فراخوان بخش میدانی چهاردهمین جشنواره عروسکی دانشجویان منتشر شد

نمایش میدانی از بخش جنبی چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان، با رویکرد نوآوری، خلاقیت و استفاده از تکنولوژی نوین در نمایش عروسکی، از ۷ تا ۱۳ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علاقه مندان به نمایش های عروسکی که دانشجوی یکی از مراکز آموزش عالی بوده و یا کمتر از یک سال از فراغت تحصیلی آنها گذشته باشد می توانند از جانب دانشگاه محل تحصیل و یا فراغت از تحصیل خود در این جشنواره شرکت کنند.

مطابق این فراخوان

بازیگر و یا بازی دهندگان عروسک نمی توانند در بیشتر از دو اثر متفاوت حضور داشته باشند. بدیع بودن و خلاقیت در ارائه طرح و اجرای آثار در ارزیابی هیات های انتخاب تاثیر گذار خواهد بود. هر کارگردان نیز می تواند حداکثر با دو اثر در جشنواره ثبت نام کند اما پس از بازبینی هر کارگردان فقط با یک اثر می تواند در جشنواره حضور یابد.

در این فراخوان آمده است که انتخاب آثار در مرحله ی بازبینی صورت می گیرد و در این بخش صرفا نمایش های عروسکی که تا کنون در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده اند مورد داوری و پذیرش قرار خواهند گرفت.

یکی از نکات قابل توجه در فراخوان تاکید دبیرخانه بر حفظ محیط زیست است که با یک شرط جالب برای پذیرش اثر همراه شده است. در این بند از فراخوان آمده است: در راستای حفظ محیط زیست، دانشجوی هنرمند که در این امور پیشرو می باشد در آخرین مرحله پذیرش آثار به جشنواره تمامی اعضای گروه های پذیرفته شده بایستی به ازای هر عضو گروه یک بطری ( نوشابه ویا آب معدنی ) و یا قوطی (نوشابه) به ستاد جشنواره تحویل دهد و از آن پس مجوز ورود و کمک هزینه و سایر امتیازات شامل آنها خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در این بخش فرم تکمیل شده ثبت نام ، اصل گواهی اشتغال به تحصیل یا فراغت از آن که خطاب به دبیرخانه جشنواره چهاردهم باشد. (کپی این مدارک یا برگه انتخاب واحد فاقد اعتبار است)، کپی مدرک نهایی فارغ التحصیلی ( برای فارغ التحصیلان)، چکیده سوابق هنری متقاضی (کارگردان)، عکس پرسنلی از کارگردان اثر در قالب نسخه الکترونیکی آن اعلام شده است.

متقاضیان حضور در این بخش می بایست فرم ثبت نام خود را حد اکثر تا تاریخ 14 اردیبهشت 95 به پست الکترونیکی جشنواره به آدرس 14th.puppet.theater@gmail.com ارسال کنند.

بازبینی آثار نمایش میدانی 23 و 24 اردیبهشت 95 و در پلاتو های دانشکده سینما تئاتر واقع در میدان هفت تیر, خیابان شهید مفتح, خیابان شهید ورزنده جنب تالار هنر انجام می شود.

دبیرخانه دائمی جشنواره در آدرس تهران – خیابان انقلاب- تقاطع ولی عصر – کوچه بالاور- ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر – طبقه اول واقع شده و شماره تماس 66465143-021 آماده پاسخگویی است.

چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی دانشجویان با دبیری محمد تقی پور و توسط دانشگاه هنر در خردادماه 1395 برگزار می شود.

507502

کد خبر: 625167

وب گردی

وب گردی