پورمختار: رسایی دیگر مسئولیتی ندارد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس این خبر را که رسایی دیگر مسئولیتی در پرونده فساد در فوتبال ندارد، تاکید کرد و گفت: باید کارها به یک فرد آگاه و متخصص در امور قضایی و فوتبال سپرده می شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی پورمختار با تایید این خبر که حمید رسایی از جریان بررسی پرونده فساد فوتبال خارج شده است، توضیح داد: پرونده فوتبال در مجلس بسته شده و مأموریت دیگری برای آقای رسایی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید اسنادی که در این پرونده جمع‌آوری شده، مستند می شد و به دلیل آنکه این بررسی باید از سوی یک فرد آگاه و متخصص در امور قضایی و فوتبال انجام می شد، شاه‌حسینی جایگزین رسایی شد.

وی تاکید کرد: شاه‌حسینی موظف به پایان رساندن مأموریت محول شده به وی تا پایان این دوره از مجلس است و می‌تواند در ادامه بررسی پرونده فسادفوتبال در قوه قضایی به‌عنوان رابط مجلس و قوه‌قضاییه این همکاری را ادامه دهد.

خانه ملت نوشت: وی گفت: از آنجا که این پرونده در جریان قضایی قرار گرفته است، به یک نیروی متخصص در این زمینه برای پیگیری موضوعات نیاز بود.

پیگیری وضعیت پرونده فساد فوتبال از وظایف مجلس است

پورمختار با بیان اینکه پیگیری وضعیت پرونده فساد فوتبال یکی از وظایف مجلس محسوب می‌شود، گفت: استفاده از یک فرد غیرنماینده برای انجام امورات قضایی آن بلامانع است و منع قانونی ندارد.

رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس با بیان اینکه دیگر جلسه ای در رابطه با این پرونده در مجلس تشکیل نخواهد شد، افزود: وزرات ورزش باید اصلاحات لازم ساختاری و نظارتی را در سیستم خود ایجاد کنند تا در آینده دیگر این نوع فسادهای مالی در عرصه ورزش فوتبال مشاهده نشود.

202/201

کد خبر: 625182

وب گردی

وب گردی