رویارویی با ارواح پلید در جنوب سمنان « مثلث برمودای ایران »

سفر به مناطق بکر و دست نخورده به همراه هیجاناتی که در طول زمان سفر با آن مواجه می‌شوید، موضوعی است که بیشتر شما را به یاد فیلم‌های سینمایی به ویژه فیلم‌های مستند می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از شاهرود؛ اما شاید بخش زیادی از مردم جامعه دوست داشته باشند دست کم یک بار سفر به مناطق بکر و پر هیجان را تجربه کنند. برای این تجربه لازم نیست کوله پشتی سفر مخصوص سفر را برداشته و با در دست داشتن یک نقشه از کشورهای جهان راهی ناکجا آباد شوید، بلکه می‌توان با سفر به برخی نقاط بکر موجود در کشور سفر مهیج را تجربه کنید.

شنیدن نام «ریگ جن» می‌تواند هیجان را پیش از رفتن به منطقه برای شما ایجاد کند، اما باید این نکته را یاد آوری کرد، برای سفر به منطقه ریگ نیازمند راهنمای محلی خواهید بود، در نتیجه بهتر است تنها به استقبال هیجان این سفر نروید.

ریگ جن یکی از مناطق بکر، شگفت‌انگیز و ترسناک ایران محسوب می‌شود که بر اساس اعتقاد مردمان این دیار به نام سرزمین نفرین شده یاد می‌شود. این منطقه طبق مختصات جغرافیایی در جنوب غربی و غرب دشت کویر قرار داشته و از شمال به جنوب سمنان و جنوب شرق گرمسار، از غرب محدود به پارک ملی کویر و تنگ ظلمات از شرق به محور ارتباطی جندق ـ معلمان و از جنوب به شمال انارک و چوپانان محدود است. اگر درباره این منطقه با افراد محلی صحبت کنید به شما خواهند گفت؛ ارواح پلید و شیاطین در این منطقه حضور دارند در نتیجه هر شخصی به ریگ جن سفر کند در منطقه ناپدید خواهد شد. به همین دلیل این منطقه نام مثلث برمودای ایران را از آن خود کرده است.

قسمت مهیج این منطقه باتلاق‌هایی است که طعمه‌های خود را به کام مرگ می‌کشانند. در واقع ریگ جن سرشار از اتفاقات مهیجی است که تا به امروز رخ داده و توانست به محل دفن موجودات زنده بسیاری تبدیل شود.

با توجه به اتفاقاتی که سال‌ها پیش در ریگ جن رخ داده سفر نا تمام بسیاری از افراد به این منطقه دیگر فکر سفر به ریگ جن در ذهن کسی نقش نمی‌بست، تا آنکه علی پارسا، ‌کویر‌شناس مقیم امریکا توانست با کمک آقای میرانزاده، رییس وقت پارک ملی کویر و با استفاده از هواپیما به سراغ ریگ جن رفته و طلسم سفر به آن را نابود کند. یک سال پس از این سفر پارسا با استفاده از ماشین به ریگ جن سفر کرد. این سفر ثابت کرد هیچ روح سرگردان و یا ارواح شیطانی در این منطقه وجود نداشته و گردشگران می‌توانند با استفاده از راهنما‌های گردشگری و با استفاده از تجهیزات کامل ساعاتی خوب را در ریگ چن سپری کنند.

ریگ جن منطقه‌ای کویری و دارای تپه‌های ماسه‌ای (تلماسه) در کویر مرکزی ایران است. این منطقه در جنوب سمنان، شرق دریاچه نمک، شمال انارک و غرب جندق قرار دارد.

کد خبر: 625362

وب گردی

وب گردی