تمدید مهلت ثبت‌‌نام نویسندگان در وب‌سایت اهل قلم

ثبت‌نام دریافت تسهیلات بن کارت‌های الکترونیکی اهل قلم، ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، افرادی که تاکنون در وب‌سایت اهل قلم ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند به سایت اهل قلم مراجعه و ثبت‌نام کنند. دریافت بن‌کارت‌های الکترونیکی ویژه نمایشگاه کتاب مشروط به عضویت در این سایت است.

در راستای سیاست­‌های کلی وزارت ارشاد مبنی بر حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی کشور برای هدفمند کردن طرح توزیع کارت الکترونیکی خرید کتاب بین افراد واجد شرایط و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد جلسه‌­ای مورخ ۲/۲/۹۴ برگزار شد که در این جلسه از سوی این کارگروه آیین‌‌نامه‌ای در خصوص «طرح نحوه پرداخت بن الکترونیک پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری» تصویب شد.

گفتنی است با توجه به تغییر بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران آئین‌نامه ثبت نام اهل قلم هم دارای تغییراتی است که به شرح ذیل است:

بند۱. آن دسته از پدیدآورندگانی که در ۵ سال اخیر در حوزه کتاب بزرگسال، ۲ عنوان کتاب با نقش‌های نویسنده، گردآورنده، به­ اهتمام، بازنویسی، شارح، شاعر، زیرنظر، مترجم، مصحح، محقق، فیلمنامه ­نویس، حواشی، تلخیص و اقتباس­گر به چاپ رسانده ­اند.

تبصره۱: پدیدآورندگان کلیه کتب درسی، کمک درسی، آموزشی و کمک آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی، راهنمای درسی، مجموعه تست یا آزمون از مقطع دبستان تا دکتری مشمول این طرح نخواهند شد.

بند ۲. آن دسته از پدیدآورندگانی که در ۵ سال اخیر در حوزه کتاب کودک و نوجوان، ۳ عنوان کتاب با نقش‌های نویسنده، گردآورنده، به­ اهتمام، بازنویسی، شارح، شاعر، زیرنظر، مترجم، مصحح، محقق، فیلمنامه ­نویس، حواشی، تلخیص و اقتباس­گر به چاپ رسانده­اند.

در این راستا تمامی پدید‌آورندگان‌ اعم از مولفان، مترجمان و مصححان در صورت دارا بودن شرایط مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http: //www. ahleghalam. ir برای دریافت تسهیلات اهل قلم در این سایت ثبت‌نام کنند.

بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

507502

کد خبر: 625403

وب گردی

وب گردی