پورابراهیمی:  نحوه اخذ عوارض از بنزین به دولت واگذار شد/کارت سوخت حذف نمی شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۵ مجلس با بیان اینکه بر اساس مصوبات روز گذشته این کمیسیون کارت سوخت حذف نمی شود، گفت:‌ لذا نحوه اخذ عوارض از بنزین نیز به دولت واگذار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، درباره بررسی بحث بنزین و کارت سوخت در کمیسیون تلفیق، افزود: بر این اساس مقرر شد ما قیمت های سال 94 را برای سال 95 داشته باشیم و قیمت ها هیچ تغیری نکند اما در مورد اخذ عوارض از میزان مشخصی مصرف که تعیین مقدار آن به دولت واگذار شده، تصمیماتی اتخاذ شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد:‌بر اساس آن دولت باید با بررسی خود مشخص کند اگر میزان مصرف بنزین بیش از حد سالانه است میزان مابه التفاوت را تحت عنوان عوارض زیست محیطی، عوارض استفاده از زیر ساخت ها و عوارض مرتبط با موضوع مرتبط از حوزه سوخت اخذ کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، گفت: لذا اکنون در مورد افزایش قیمت سوخت در کمیسیون تلفیق تا زمانی که دولت میزان مصرف پایه را مشخص نکرده تصمیمی گرفته نشده است.

203/201

کد خبر: 625439

وب گردی

وب گردی