نماینده بافت خواستار توجه به دادخواهی تجمع کنندگان بازنشسته فولاد در مقابل مجلس شد

نماینده مردم بافت و رابر در مجلس خواهان توجه رئیس و نمایندگان مجلس به درخواست تجمع‌کنندگان بازنشسته فولاد کشور در مقابل مجلس شد.

به گزارش ایسکانیوز ،علیرضا منظری توکلی در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز صبح عده‌ای از مظلومان جلوی درب ورودی مجلس تجمع کرده‌اند، این بازنشستگان صنعت فولاد کشور از استان کرمان و چند شهر دیگر خود را به اینجا رسانده‌ تا دادخواهی‌شان را به محضر نمایندگان خانه ملت برسانند. تقاضا دارم به درخواست این عزیزان توجه ویژه داشته باشید و آنها را دست خالی بازنگردانید.

جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد از سراسر کشور در اعتراض به معوقات حقوق بازنشستگی و عدم دریافت آن در زمان مشخص مقابل درب مجلس شورای اسامی تحصن کردند و خواستار توجه دولت و نمایندگان ملت به رفع مشکلات‌شان شدند.

نماینده تجمع‌کنندگان درخصوص علت حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: ما بازنشستگان صنعت فولاد مطالباتی همچون دریافت حقوق در زمان مشخص، تکمیل احکام سال 91 و رفع مشکلات درمانی و هزینه‌ای را از دولت و مجلس خواستار هستیم.

وی افزود: ۸۵ هزار بازنشسته صندوق فولاد دو ماه معوقات مزدی دارند و صندوق بازنشستگی فولاد توان پرداخت بدهی‌های خود را ندارد و این صندوق در حال ورشکستگی است.

بنابراین گزارش هم اکنون تعدادی از نمایندگان مجلس در حال استماع توضیحات آنها درباره درخواست‌ها و مشکلات‌شان هستند.

به گزارش خانه ملت؛ امروز همچنین تعدادی از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات خود شدند.

203/201

کد خبر: 625457

وب گردی

وب گردی