رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی خبر داد: راه اندازی  اتاق فکر فرهنگی در استان تهران

رییس واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در شورای فرهنگی استان بر راه اندازی اتاق فکر تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهرداد نوابخش در جمع مدیران و مسولین فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر راه اندازی اتاق فکر فرهنگی تصریح کرد: تجمیع دو حوزه فرهنگی و دانشجویی تدبیر بسیار خوبی می باشد ولیکن با راه اندازی اتاق فکر فرهنگی نقاط ضعف و قوت این دو حوزه بررسی شده و تا جایی که ممکن است از کارهای کم اثر و بی ثمر که بیشتر جنبه شعاری دارد کاسته شود.

وی با بیان اینکه از مصوبات تاثیرگذار فرهنگی در راستای تحقق اهداف دانشگاه حمایت می شود اضافه کرد: با توجه به ادغام دو حوزه فرهنگی و دانشجویی ضروریست جلسات شورای فرهنگی با حضور مسئولین فرهنگی واحدهای استان به صورت مستمر برگزار شود و سعی ما نیز بر این است که مصوبات تاثیر گذار فرهنگی را به مرحله اجرا درآوریم.

این گزارش حاکی است،حجت الاسلام والمسلمین طیبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه در سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب افزود: تغییر ساختار و ادغام دو حوزه فرهنگی و دانشجویی اتفاق خوب و امری مطلوب می باشد و لیکن بیش از گذشته بر مسئولیت حوزه فرهنگی افزوده شد که لازم است در رفع مشکلات احتمالی آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دو حوزه فرهنگی و دانشجویی در کنار هم مانند گذشته به فعالیت فرهنگی و دانشجویی خود در راستای تکریم به دانشجو و گسترش فعالیت فرهنگی و دانشجویی ادامه می دهند افزود: پیشنهاد می شود اختیارات بیشتری به مدیر کل فرهنگی دانشگاه تفویض شود تا بتواند با عنایت به تجربیات خود منشاء اثرات بهتری در روند فرهنگی و دانشجویی دانشگاه داشته باشند.

براساس این گزارش در ادامه این جلسه ، حجت الاسلام والمسلمین وفایی مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی اجمالی از جلسه مقدماتی اعتکاف دانشجویان ، استادان و کارکنان ارائه کرد.

گفتنی است، در این نشست مسئولین فرهنگی واحدهای استان تهران، گزارشی اجمالی پیرامون وضیعت فرهنگی اجتماعی ارائه داده و به بحث و تبادل نظر پرداختند و طرح پیشنهادی خود را به منظور ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی مطرح کردند.

20101

کد خبر: 625698

وب گردی

وب گردی