برگزاری سمپوزیوم مغز و اعصاب  با 65 سالگی  انجمن جراحان  مغز همراه شد

عضو شورای مرکزی جامعه پزشکی ایران در پنجمین کنگره سمپوزیوم مغز و اعصاب گفت : سمپوزیوم کنگره سالانه جراحی مغز و اعصاب جهانی در ایران و جشن 65 سالگی انجمن جراحان مغز ایران همزمان شده است.

شهره کرباسی- ایسکانیوز: امیداور رضایی عضو شورای مرکزی جامعه پزشکی ایران در رابطه با برگزاری سمپوزیوم جهانی مغز و اعصاب در تهران گفت: این سمپوزیوم، سالانه با حضور اعضای جهانی برگزار می شود. امسال برگزاری این سمپوزیوم با 65 سالگی این این انجمن همراه شده است و امیدوارم که ثمرات مفیدی برای کشور و پیشرفت این علم به همراه داشته باشد.

رضایی گفت: کنگره جهانی مغز و اعصاب نقطه عطفی بین جوانان و متخصصان مغز و اعصاب کشور با متخصصان جهانی است که همراه با بازدید متخصصان جهانی از ظرفیت های کشور در این حوزه، می توانند از تجارب آن ها بهره مند شود.

رضایی به جوانانی که می خواهند وارد حوزه جراحی مغز و اعصاب شوند گفت: به دلیل سختی و مشقت بسیاری که در این رشته وجود دارد، جوانان باید علاقه، پشتکار و تلاش بسیار زیادی داشته باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه من به جوانانی که این عرصه و این حوزه را انتخاب می‌کنند این است که در این دست برنامه ها که با حضور متخصصان داخلی و بین المللی برگزار می شود شرکت کنند.

امیدوار رضایی از همکاری پروفسور مجید سمیعی و سورنا ستاری، ٰمحمد باقر قالیباف ،علیرضا دلیری و همه کسانی که برای برگزاری پنجمین کنگره جهانی مغز و اعصاب تلاش کردند قدرانی کرد.

20103

کد خبر: 625743

وب گردی

وب گردی