دیدار مسئولان و دانشگاهیان شهرستان آباده با خانواده شهید مدافع حرم

جمعی از مسئولان و دانشگاهیان شهرستان آباده با خانواده اولین شهید دانشجوی مدافع حرم دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز در این دیدار که فرماندار، هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اباده، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان حضور داشتند آقای رضا رنجبر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آباده در سخنانی یاد و نام شهید دانشجو حمید قاسم پور اولین شهید مدافع حرم شهرستان را گرامی داشتند و افزود که ایشان اولین شهید مدافع حرم در شمال استان فارس و جزء افراد فعال فرهنگی و در خانواده ای ایثارگر رشد و پرورش یافتند رنجبر گفت : شهید قاسم پور دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده و این برای این واحد دانشگاهی جزء افتخارات است.

در ادامه این دیدار دکتر مهدی زارع ریاست واحد آباده ضمن قرائت پیام ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به خانواده محترم شهید قاسم پور در سخنانی گفت: دانشگاه جهت گرامیداشت یاد و خاطره این عزیز برنامه هایی در دست اقدام دارد که جهت اجرای آن با خانواده محترم شهید هماهنگی و اجرا خواهد شد. ایشان گفت: از خداوند بزرگ می خواهیم به ما توفیق دهد تا بتوانیم در راه شهدای عزیز گام برداریم و در راه حفظ نظام و اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

در پایان این دیدار محمدرضا زارع فرماندار شهرستان در سخنانی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده محترم شهید قاسم پور گفت: حضرت علی (ع) مبلغ اسلام راستین است و از آن دفاع می کردند و گروهی مانند تکفیری های داعشی دنبال اسلام دروغین هستند که با این کار در جهان اسلام نسل کشی می کنند.

فرماندار آباده گفت: شهیدان مدافع حرم، دفاع از اسلام می کنند و این شهید عزیز جزء افراد خاص و برگزیده بودند که تا ابد مایه افتخار شهرستان آباده خواهد بود.

لازم به ذکر است که در این دیدار همچنین حاج آقا جاویدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد و سروان امینی از هم رزمان شهید سخنانی در مورد عظمت شهید و شهادت و خصوصیات فردی شهید حمید قاسم پور بیان کردند.

در پایان این دیدار پیام تسلیت دکتر حمید میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم خانواده شهید قاسم پور شد.

شهید قاسم پور دانشجوی رشته حقوق ورودی سال 91 این واحد دانشگاهی بود که در نیمه اول فروردین ماه سال 95 در دفاع از حرم حضرت زینب (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

105105

کد خبر: 625760

وب گردی

وب گردی