جشن ازدواج 270 زوج دانشجوی دانشگاه تهران

مراسم جشن ازدواج دانشجویی270 زوج دانشجوی دانشگاه تهران در ایام ماه رجب و جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، در فضایی آکنده از نور و بوی خوش معنویت، صمیمیت و شادی روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت از ساعت 14 تا 16 در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، در این جشن با عظمت دانشجویی که با نواهای دل نشین قرآنی و نغمه نقاره خانه امام رضا (ع) همراه خواهد بود زوج‌های دانشجو پس از تجدید عهد با لاله‌های سرخ دانشگاه و طواف بر گرد مزار شهدای گمنام با خودروهای تزیین شده به شاخه‌های گل و پیام های دینی با مفاهیمی ارزشمند برای فرهنگ ازدواج آسان و سایر تزئینات ساده اما زیبا که با ذوق و ابتکار دانشجویان دانشگاه آماده خواهد شد از سردر اصلی دانشگاه تهران خارج خواهند شد.

این کاروان بزرگ شور و عشق و ایمان پس از طی خیابان‌های پایتخت ایران اسلامی و ایجاد نشاط و سرور و گل افشانی به ایستگاه راه آهن عزیمت نموده و از آنجا با یک قطار دربست که قطار نیز با شاخه‌های گل، آرم دانشگاه تهران و پیام‌های فرهنگی تزئین خواهد شد (قطار عروس) به سمت کعبه دلها مشهد مقدس حرکت خواهند نمود.

این زوج های دانشجو در مشهد مقدس نیز علاوه بر برنامه‌های زیارتی و معنوی و عهد وفادارای به یکدیگر از کارگاه‌های آ‌موزشی همسرداری، تفاهم زوجین، ارتباطات موثر خانوادگی، فرزندآوری و فرزندپروری بهره‌مند خواهد شد. و همچنین از امکانات خوب اقامتی و رفاهی نیز استفاده خواهند کرد.

همزمان با شروع این جشن شادمانه دانشجویی در کنار مسجد دانشگاه تهران و مزار شهدای گمنام دو زوج این دانشگاه که به شیوه سبک زندگی اسلامی و ایرانی با یکدیگر تصمیم همسری و ازدواج گرفته‌اند با حضور والدین خود و همچنین اساتید و همکلاسی‌ها به مبارکی و شادمانی خطبه عقد ازدواج آنان قرائت، و پیوند زناشویی و زوجیت آنان آغاز و درد فترخانه ثبت ازدواج در همان مکان درج خواهد شد.

20104

کد خبر: 625903

وب گردی

وب گردی