سالگادو: استقلالی ها ناراحت شکست در دربی نباشند

اسطوره اسپانیایی فوتبال اسپانیا بار دیگر به ایران سفر کرده است و نشستی با خبرنگاران درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، میشل سالگادو، بازیکن سابق رئال مادرید بار دیگر به ایران سفر کرده و در گفتگو با خبرنگاران ایرانی درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

سالگادو ضمن آرزوی موفقیت برای فوتبال ایران و موفقیت کمپ رئال مادرید در این کشور اعلام کرد: امیدوارم در آینده لژیونرهای ایرانی راهی باشگاه‌های اسپانیایی و البته رئال مادرید شوند. خیلی خوشحالم که برای سومین بار به تهران آمده‌ام. مردم ایران احساس عجیبی به فوتبال دارند و مثل ما اسپانیایی‌ها فوتبال را مثل زندگی می‌دانند. تا آخرین لحظه می‌جنگند. همیشه امیدوارند و دوست دارند همیشه پیروز باشند.

سالگادو درباره دربی تهران و شکست سنگین استقلال در آن گفت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و به استقلالی‌ها می‌گویم ناراحت نباشند چرا که زندگی ادامه دارد و از این دربی‌ها خیلی بیشتر از این حرف‌ها برگزار خواهد شد. مهم شکوه فوتبال ایران است که به من در این چند سفر ثابت شده است.

او در مورد انگیزه اش برای حضور در ایران گفت: من اینجا نیامدم که فقط ایران را تماشا کنم و یا از تهران زیبا لذت ببرم بلکه آمده‌ام برای آینده رئال مادرید استعداد یابی کنم. نوجوانان و کودکانی که در این سال‌ها وارد این کمپ شوند چرا نباید لژیونرهای آینده فوتبال ایران در رئال مادرید باشند.

بازیکن سابق فوتبال اسپانیا و تیم رئال مادرید که برای اهدای جوایز برندگان ایرانسل در ایران حضور یافته بود در پایان گفت: کارهای بزرگ به حامیان بزرگ احتیاج دارد. از اپراتورهایی که در این پروژه بزرگ حضور داشتند تشکر می‌کنم بدون کمک آنها نمی‌شد چنین اتفاقات خوبی رخ دهد. این نوجوانان آینده‌سازان فوتبال ایران و البته امیدوارم آینده‌سازان رئال مادرید هم باشند. کمپ رئال مادرید در ایران باید بسیار باشکوه باشد. من به عنوان نماینده رسمی باشگاه رئال مادرید در تهران هستم و به شما می‌گویم که ناب‌ترین استعدادها در فوتبال نزد این نوجوانان ایرانی است. به آینده خوشبینم و برای رئال مادرید و فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

602/602

کد خبر: 626023

وب گردی

وب گردی