خطر بیخ گوش برانکو؛ استقلال زخم خورده و پرسپولیس مغرور

پرسپولیس در شرایطی این روزها در صدر جدول قرار دارد که به گفته پرویز مظلومی این تیم حتی رقیب استقلال در راه قهرمانی لیگ هم محسوب نمی‌شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس در شرایطی این روزها در صدر جدول قرار دارد که به گفته پرویز مظلومی این تیم حتی رقیب استقلال در راه قهرمانی لیگ هم محسوب نمی‌شده است.

با این حال، امتیازهای فراوانی که آبی‌پوشان از دست دادند و سرخپوشان به دست آوردند باعث شد تا پرسپولیس قعرنشین، در حال حاضر شانس اول قهرمانی لقب بگیرد.

نکته مهم اما این است که ممکن است باز هم چنین تغییراتی در صدر جدول رخ بدهد. هرچند خیلی ساده به نظر می‌رسد اما پرسپولیس این هفته در حالی باید در اهواز به مصاف استقلال قعرنشین برود که این تیم هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد.

بازیکنانی که از این تیم در برابر پرسپولیس پای به میدان می‌گذارند تنها برای اثبات و نشان دادن توانایی‌های خود وارد زمین می‌شوند تا برای فصل آینده مشتریان خود را از دست ندهند.

چنین انگیزه‌ای می‌تواند برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ که هنوز از برد فوق‌العاده‌شان برابر رقیب سنتی سرمست هستند فوق‌العاده خطرناک باشد. به طور حتم تیم‌هایی مثل استقلال تهران و استقلال خوزستان منتظر کوچکترین لغزشی هستند تا یکبار دیگر جایگاه خود را در صدر جدول به دست بیاورند و در این راه هیچ چیزی بیشتر از غروری که مظلومی را از صدر به زیر کشید نمی‌تواند به برانکو و شاگردانش آسیب برساند.

602/602

کد خبر: 626024

وب گردی

وب گردی