ارسال   پرونده قتل  ستایش 6 ساله  نی ریزی  به دادگاه کیفری

رئیس کل دادگستری فارس  گفت: پرونده قتل دختر بچه6 ساله نی ریزی تا پایان هفته با صدورکیفرخواست جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس در باره با آخرین وضعیت پرونده قتل دختر بچه 6 ساله ای به نام ستایش درنی ریزگفت: تحقیقات به طور ویژه و خارج از نوبت در حال تکمیل شدن است.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پیش بینی می شود پرونده تا پایان هفته با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، 29 فروردین ماه در پی اعلام فقدان دختر بچه 6 ساله‌ای به نام «ستایش ـ ع» در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نی‌ریز، مأموران پلیس تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با توجه به اینکه دختر بچه مفقود شده مقداری زیورآلات طلا در زمان ناپدید شدن داشته، مأموران با استعلام از طلافروشی‌ها متوجه شدند، فردی پس از مراجعه به یکی از طلا فروشی‌ها اقدام به فروش دو عدد گوشواره به مبلغ دو میلیون و ۵۵۰ هزار ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، این فرد که مردی ۴۳ ساله به نام «س- ط» بود، در کمتر از دوازده ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نی‌ریز دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل دختربچه شش ساله، انگیزه کارخود را سرقت زیورآلات طلای وی عنوان کرده است.

گودرزی اضافه کرد: متهم همسایه خانواده مقتول بوده و هنگام مراجعه وی از مهدکودک، دختربچه را ربوده و بعد از انتقال به کوه‌های اطراف وی را به قتل رسانده و در‌‌ همان مکان دفن کرده است.

105105

کد خبر: 626065

وب گردی

وب گردی