در راستای ارتباط علمی، آموزشی و تحقیقاتی با دانشگاههای خارج از کشور نخستین کارگروه امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین کارگروه امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور رییس استان، معاونان، روسای دانشکده ها و جمعی از استادان در محل سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد.

در این جلسه کارشناس امور بین الملل دانشگاه ضمن ارایه ی گزارشی در این خصوص اولویت های امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی را بیان و نحوه ی ارتباط و همکاری استادان و دانشجویان با امور بین الملل دانشگاه را تشریح کرد.

در ادامه دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره ی دوباره به اولویت های دانشگاه در سال 95 و دهه ی چهارم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، اهمیت ارتباط و تعامل با دانشگاه های خارج از کشور در قالب فعالیتهای امور بین الملل را برشمرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان ظرفیت ها و استعدادهای موجود در واحد و استان گفت:« با توجه به شرایط جغرافیایی استان و واحد کرمانشاه در غرب کشور و نیز در دسترس بودن این دانشگاه برای کشورهای همسایه ی غربی می توان ضمن شناسایی و معرفی ظرفیت های بین المللی دانشگاه و نیز درک نیازها از سایر دانشگاه ها نسبت به تعامل و ایجاد ارتباط علمی، تحقیقاتی و آموزشی با دانشگاه های منطقه و خارج از آن اقدام کنیم.

در این جلسه ی هر یک از اعضا ضمن بیان دیدگاه و نظرات خود در جهت کاربردی کردن و شناسایی ظرفیت ها تاکید داشتند و جلسه با تصویب سه مصوبه اصلی، تهیه بروشور معرفی دانشگاه و استان، سه زبانه کردن سایت واحد به زبان های مختلف بین المللی( انگلیسی، عربی) و شناسایی ظرفیت ها و توانایی های استادان، دانشجویان و دانشگاه در راستای تعامل های لازم برای ارتباط با دانشگاه های منطقه و خارج از منطقه با اولویت دانشگاه های معتبر، پایان یافت.

20101

کد خبر: 626074

وب گردی

وب گردی