با حضور رییس نمایشگاه و شرکت‌های دانش بنیان؛  بررسی فرآیند برگزاری نمایشگاه ساخت ایران با حضور مدیران شرکت‌های دانش بنیان

​با برگزاری نشستی با حضور مدیران شرکت‌های دانش بنیان حاضر در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، نحوه برگزاری، نحوه مشارکت شرکت‌ها و چند و چون ارزیابی و سطح بندی محصولات، میزان حمایت‌های مالی از شرکت‌ها و مشتریان، ارزیابی شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست مدیران شرکت‌های چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، با حضور محمود شیخ زین الدین رییس نمایشگاه، برگزار شد و شرکت‌ها، ضمن بررسی چگونگی و شرکت‌ها دیدگاه‎ها و درخواست‌های خود را بیان کردند.

در این نشست که با حضور نماینگان بیش از 70 شرکت حاضر در نمایشگاه صورت گرفت، مواردی همچون نحوه حمایت‌های نمایشگاه، فرآیند استقرار شرکت‌ها، کارگزاران مالی، سطح محصولات ارائه شده و ... ارائه و درباره موارد مرتبط بحث و بررسی شد.

براساس این گزارش، همچنین این نمایشگاه از سوی شرکت های حاضر در این نشست، مصداق بارز نقش آفرینی اقتصاد دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی اعلام شد و از آنجا که بحث رکود در بخش های مختلف مطرح است، اما در این حوزه تولید تجهیزات با سیاست درست دولت دهم، طی چند سال گذشته رکود وجود نداشته؛ ضمن آنکه فعالیت در این بخش زیاد شده است.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد ازمایشگاهی ساخت ایران به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 5 تا 8 اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود.

علاقه مندان برای اطلاعات بیش‌تر درباره این نمایشگاه، به وبسایت iranlabexpo.isti.ir مراجعه کنند.

20101

کد خبر: 626085

وب گردی

وب گردی