حمله مسلحانه  سارقان به یک فروشگاه در مشهد

چهار دزد نقابدار مسلح که با حمله ور شدن به یک فروشگاه مواد غذایی در مشهد 8 میلیون و 500 هزار تومان پول را به سرقت بردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران بعد از ظهر روز یکشنبه 29 فروردین ماه جوان 27 ساله ای به نام علی داخل فروشگاهش واقع در خیابان مصلای 31 مشهد نشسته بود که یک خودروی مشکی رنگ با چهار سرنشین مقابل مغازه توقف کرد. دو جوان که نقاب بر چهره داشتند از خودرو پیاده شدند و به داخل مغازه او رفتند. آنها در حالی که قمه و تبر در دست داشتند با تخریب شیشه از مرد جوان خواستند در گاو صندوق را باز کند. دو دزد نقابدار 8 میلیون و 500 هزار تومان را سرقت کرده و بسرعت از مغازه بیرون رفتند. در این لحظه مغازه دار همجوار که متوجه سر و صدا شده بود از مغازه اش بیرون آمد. دزدان مسلح با تفنگ شکاری به سمت او شلیک کرده و متواری شدند.

فرمانده پلیس خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: با گزارش این سرقت به مرکز 110 در خیابان مصلای مشهد تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: ماموران کلانتری مصلای مشهد با حضور در محل بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی های ابتدایی پلیس برابر اظهارات مالباخته حاکی از آن بود چهار دزد خودرو سوار مقابل فروشگاه توقف کرده و دو تن از آنها که نقاب بر چهره داشتند وارد مغازه ومرتکب سرقت شده اند.

دزدان نقابدار با استفاده از تفنگ شکاری در حال فرار به سوی صاحب فروشگاه همجوار محل سرقت تیراندازی کردند که این مرد 45 ساله از ناحیه کمر و پهلوی چپ زخمی شده است


فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: دزدان نقابدار با استفاده از تفنگ شکاری در حال فرار به سوی صاحب فروشگاه همجوار محل سرقت تیراندازی کردند که این مرد 45 ساله از ناحیه کمر و پهلوی چپ زخمی شده است. سردار بهمن امیری مقدم گفت: با حضور تیم اورژانس 115 مصدوم این صحنه سرقت به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

او گفت: تیم های ویژه ای برای پیگیری این سرقت مسلحانه با توجه به سرنخ ها تشکیل شده است. فرمانده پلیس خراسان رضوی از کسانی که در این خصوص اطلاعاتی دارند خواست مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا روند پیگیری پرونده سرعت بیشتری پیدا کند.

105105

کد خبر: 626143

وب گردی

وب گردی