رحمت امینی به شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر بازگشت

مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی رحمت امینی را به عنوان سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی این اداره منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در حکم انتصاب رحمت امینی به عنوان سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی چنین آورده است:

«نظر به تخصص و تجربه جنابعالی و همچنین عضویت شما در شورای مرکزی نظارت بر نمایش به موجب این حکم به عنوان «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» منصوب می شوید.

تلاش و تدبیر در ارتقای سطح کیفی آثار نمایشی در چهارچوب ضوابط و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی ، روز آمد کردن و تسهیل در امور مرتبط با ارزشیابی و صدور مجوز آثار نمایشی و تعامل با هنرمندان در جهت تسریع فرایند ها از اهم وظایف شورا در این دوره است.

امید که با تدبیر و تامل در امور محوله در رسیدن به اهداف والای فرهنگی کشور موفق و موید باشید.

مهدی شفیعی

مدیر کل هنرهای نمایشی»

رحمت امینی که دارای دکترای مطالعات عالی هنر از دانشگاه تهران و همچنین نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر است، پیش از این به عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی فعالیت داشته است. دبیری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و همچنین مدیریت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از دیگر سوابق امینی در عرصه مدیریت و اجرایی تئاتر ایران است.

505502

کد خبر: 626157

وب گردی

وب گردی