حسینی صدر در گفت و گو با ایسکانیوز: احمدی نژاد از کجا می خواهد یارانه 250 هزارتومانی بدهد؟/  حذف یارانه 24 میلیلون نفر  در آستانه انتخابات96 جای تعجب دارد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم می گوید: اقدام مجلس در حذف یارانه 24 میلیون سرپرست خانوار آن هم در سالی که منتهی به رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 96 می شود، جای تعجب دارد.

موید حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در پاسخ به این سئوال که چرا مجلس پس از اعلام پرداخت یارانه 250 هزارتومانی از سوی محمود احمدی نژاد، اقدام به حذف یارانه 24 میلیون نفر کرده است؟ تصریح کرد: سئوال ما هم واقعا همین است که چرا باید در آستانه انتخابات چنین تصمیم گرفته شود و به دولت فشار آورد.

وی افزود: کسی که ادعا می کند اگر رئیس جمهور شود یارانه 250هزارتومانی می دهد باید بگوید که از کجا و از چه منبعی می خواهد این پول را پرداخت کند در حالی که کل گردش مالی دولت 80 میلیارد دلار است.

نماینده مردم خوی و چایپاره تصریح کرد: با گنده گویی کردن مشکلات مردم حل نمی شود و سیاست های استباه دولت قبل باعث شد که امروز 8 میلیون جوان این کشور بی کار باشند و سن ازدواج 11 میلیون نفر به تاخیر بیفتد.

حسینی صدر ادامه داد: چرا عده ای سعی می کنند با فریب دادن مردم و با اتهام زنی و تخریب دیگران کار خود را پیش ببرند؟!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما تصمیم مجلس در حذف یارانه 24 میلیون نفر را سیاسی می دانید، گفت: البته من نمی خواهم بگویم که این تصمیم سیاسی بود یا نبود اما می خواهم بگویم که اگر مجلس احساس می کرد، پرداخت یارانه به این افراد ضرورتی ندارد چرا زودتر و در ابتدای کار دولت یازدهم چینی تصمیمی نگرفت تا به دولت کمک کند بلکه این تصمیم را موکول به سال آخر دولت و ماههای پایانی عمر مجلس نهم کرده است تا با حذف این یارانه و در آستانه انتخابات 96 فشار افکار عمومی را به دولت آقای روحانی تحمیل کند.

204/201

کد خبر: 626503

وب گردی

وب گردی