تحصن زنان سوری و لبنانی مقابل مقر سازمان ملل در بیروت

جمعی از زنان سوری و لبنانی در اعتراض به حملات شورشیان به کودکان در دو شهرک تحت محاصره سوریه "کفریا" و "فوعه" مقابل مقر سازمان ملل در بیروت تحصن کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل مقر اسکوا (کمیته توسعه اقتصادی و اجتماعی غرب آسیا در سازمان ملل متحد) در مرکز بیروت، بمباران بی وقفه دو روستای کفریا و فوعه در حومه ادلب که تاکنون موجب کشته شدن شماری از کودکان شده را محکوم کردند.

تحصن کنندگان با در دست گرفتن پرچم‌های سوریه و لبنان و تصاویر و پلاکاردهایی که بیانگر خشونت تروریستی علیه کودکان این دو شهرک است از جامعه جهانی خواستند تا مانع از این گونه تجاوزات علیه بشریت شوند.

گروه‌های تروریستی اخیرا شهرک تحت محاصره "کفریا" در شمال شهر ادلب را با خمپاره ها و موشک‌ها هدف قرار دادند که موجب کشته شدن دستکم هشت کودک شد.

تروریست‌های تکفیری با تجمع در برخی روستاها و شهرک‌های نزدیک مرزهای اداری استان حماة و ادلب ساکنان مناطق مجاور را هدف حمله قرار می‌دهند. این درحالی است که دو شهرک مذکور نیز بیش از دو سال است که تحت کنترل گروه‌های تروریستی در آمده است.

301301

کد خبر: 626667

وب گردی

وب گردی