برنامه مجله پزشکی  در متروی تهران 

برنامه«افق روشن» و «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، شنبه ـ چهارم اردیبهشت ماه، به صورت زنده از متروی چهار راه ولیعصر(عج) تهران تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به گزارش ایسکانیوز همزمان با آغاز هفته سلامت با شعار «غلبه بر دیابت» و افتتاح غرفه سلامت شامل آموزش، مشاوره، غربالگری، میزگرد کارشناسان تغذیه، مسابقه برای عمومی؛ در مترو چهارراه ولیعصر(عج) برنامه های «افق روشن» و «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، شنبه ـ چهارم اردیبهشت ماه، به صورت زنده از این مکان تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
در برنامه «افق روشن» که کاری از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی است، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور دکتر ساسان شرقی، فوق تخصص غدد و متابولیسم؛ دکتر لیلا آزاد بخت، متخصص تغذیه و رژیم درمانی؛ و دکتر رضایی زاده، رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، موضوع «هفته سلامت» مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.
همچنین ، برنامه «مجله پزشکی» نیز که کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است، از ساعت 15 الی 16 به صورت زنده از متروی تهران با حضور دکتر مهرداد، فوق تخصص غدد و متابولیسم و رئیس مرکز تحقیقات پای دیابتیک با موضوع سبک زندگی سالم و پیشگیری از پای دیابتیک از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
گفتنی است، برنامه شبکه رادیویی سلامت، به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

105105

کد خبر: 626723

وب گردی

وب گردی