قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از استقبال کم‌نظیر مردم سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید

دفتر رئیس‌جمهور در پیامی استقبال مردم استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید را کم‌نظیر، همدلانه و امیدآفرین دانست و از آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام دفتر رئیس‌جمهور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال کم نظیر، همدلانه و امید آفرین مردم متدیّن و صمیمی استان سمنان از رییس‌جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید، مسئولیت و انگیزه خادمان ملت را در ادامۀ خدمت، دو چندان کرد.

سمنان، استان ایمان و آرامش و اخلاق است. تاریخ پربار و فرهنگساز این سرزمین که در سال‌های پس از انقلاب نیز با حضور آگاهانه و شجاعانه مردم صفحات زرین دیگری از مبارزه و مجاهدت را افزوده است، گواه ایمان و عمل مردم این سامان است.

این استان پهناور با برخورداری از ظرفیت بالای شبکه ارتباطی، بویژه در مسیر میزبانی از مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع)؛ ذخائر عظیم معدنی، همجواری با استان‌های پر ظرفیت و از همه مهمتر؛ نیروی انسانی مستعد و فرهیخته و مردمی مؤمن و پرتلاش، می‌تواند و باید جایگاه شایسته‌تری در اقتصاد ملی داشته باشد.

فراوانی و تنوع قابلیت‌های توسعه پایدار در این استان، نویدبخش آینده‌ای امیدبخش برای این منطقه است که با عنایت الله، با اجرایی شدن تصمیماتی که در این سفر اعلام شد، به ویژه در زمینه تامین و مدیریت بهینه منابع آب، پروژه‌های حمل و نقل، طرح‌های کشاورزی، نیرو و بهداشت و سلامت؛ در تحقق اهداف توسعه‌ای استان گشایش و تسریع ایجاد خواهد کرد.

به پاس حضور و همراهی پرشور و یکپارچه مردم شریف این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و پرتلاش، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امید است با شکر به درگاه خدا و قدرشناسی و استفاده از فرصت‌ها، تثبیت و تحکیم دستاوردهای موفقیت بزرگ هسته‌ای در لغو تحریم‌ها و تحقق همه جانبه ابعاد اقتصاد مقاومتی شاهد آثار و برکاتی برای مردم سربلند ایران و از جمله خطه گهرخیز استان سمنان باشیم.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران»

202

کد خبر: 626821

وب گردی

وب گردی