مشخصات کامل Huawei P9 Lite لو رفت

پیش از آنکه شرکت هوآوی به شکل رسمی از دوگوشی P9 و P9 Plus خود پرده‌برداری کند، خیلی‌ها معتقد بودند مجموعه گوشی‌های مدل P9 شامل یک گوشی دیگر هم می‌شود که در آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، براساس اقدامات سال گذشته شرکت هوآوی و معرفی گوشی P8 Lite، حدس و گمان‌ها بر این بود که این نسخه سوم از گوشی‌های P9 هم یک مدل ضعیف‌تر از پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند شرکت هوآوی خواهد بود.

حال در شرایطی که این شرکت چینی هنوز P9 Lite را رسما معرفی نکرده، اطلاعات دقیقی درباره این گوشی به بیرون درز کرده است. اولین نکته‌ای که باید درباره این گوشی بدانید این است که P9 Lite برخلاف دو نسخه دیگر این مدل به دو دوربین پشتی که براساس گواهینامه لایکا ساخته شده باشند مجهز نیست. این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی دارد. صفحه‌نمایش آن ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. یک باتری غیرقابل تعویض ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی در آن به‌کار رفته. پردازنده ۲ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای و ۳ گیگابایت RAM از دیگر مشخصات P9 Lite هستند.

این گوشی فلزی زیر دوربین اصلی خود یک حسگر اثرانگشت دارد و در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. نهایتا بد نسیت بدانید سیستم عامل این گوشی هوشمند هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.هنوز رسما حرفی از قیمت این نسخه به میان نیامده است اما قیمت ۳۰۶ دلار (بر اساس قیمت‌گذاری چند فروشگاه اروپایی) در میان شنیده‌ها عنوان شده است. طبق انتظارات، این گوشی تا یک ماه دیگر و پس از معرفی رسمی به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

20103

کد خبر: 626866

وب گردی

وب گردی