علی اف مدال دوستی آذربایجان را به وزیر ارتباطات ایران اعطا کرد

رئیس جمهوری آذربایجان این مدال دوستی را به دلیل تلاش های واعظی در جهت تقویت همکاری های دو کشور همسایه، در دیدار با وی در باکو اعطا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، وزیر ارتباطات و فناوری ایران و تعدادی دیگر از اعضای کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، از روز چهارشنبه برای برگزاری نشستی با محوریت احداث راه آهن آستارا - آستارا، به باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان سفر کرده اند.
کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، هفدهم و هجدهم مهرماه سال گذشته در آستاراهای دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار و پیرامون مسائل مختلف اقتصادی از جمله اتصال راه آهن سراسری آذربایجان به ایران و در آینده، اتصال آن به رشت و قزوین بحث و تبادل نظر شد.
سند توافقنامه اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به ایران، هجدهم مهرماه سال گذشته در نشست کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان در فرمانداری شهرستان آستارا امضا شد.
ایرنا نوشت، سند یادشده با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان، رئیس شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان و مدیرعامل شرکت راه آهن ایران به امضا رسید و تعیین شد طرف آذری، هشت کیلومتر راه آهن را تا نقطه صفر مرزی ادامه دهد و طرف ایرانی نیز در قالب این توافقنامه، تا دو کیلومتر خط راه آهن را ادامه خواهد داد تا این خط ریلی در نهایت به پایانه متصل شود.

10202

کد خبر: 626908

وب گردی

وب گردی