معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور ما یک ضرورت است و قبل از هر اقدامی باید از تمام کسانی که هنجارها و ارزش‌های اخلاقی و دینی را رعایت می‌کنند، تشکر کنم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا؛ "محسن نسج همدانی" افزود: طرحی که در حال حاضر توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ اجراء می‌شود از جمله اقدامات ضروری است که به هر حال جامعه ما به آن نیاز دارد اما چون هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح با دولت انجام نشده است، استانداری تهران نسبت به آن ملاحظاتی دارد که بهتر است ابتدا آنها روشن شود و اجازه ندهیم از این طرح سوءبرداشت یا سوءاستفاده گردد.

وی ادامه داد: استاندار تهران در راس استانداری تهران به عنوان متولی امور اجتماعی و امنیتی که مسئول امنیت در استان است، نسبت به ابعاد و اجزاء این طرح اطلاع ندارد و چند روزی است به نمایندگی از مردم تلاش می‌شود هماهنگی‌های لازم انجام و گزارش مربوطه اخذ گردد.

همدانی افزود: نباید انتظار داشت اجرای برخی طرح‌ها بدون همراهی و هماهنگی با سایر ارگان‌های امنیتی دولت، منجر به موفقیت گردد. لذا خوب است همکاران ما در ناجا قبلا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در ساماندهی امور اجتماعی نیز همکاری و تمامی عزیزان در امر به معروف و نهی از منکر مشارکت نمایند.

وی افزود: لازم است هرگونه طرحی که جنبه‌های اجتماعی و عمومی دارد و در ارتباط با مردم است، باید در دستگاه‌های مربوطه بررسی شود تا از نگرانی بیهوده بین مردم شریف جلوگیری گردد و ملت محترم بدانند استانداری تهران در راستای سیاست‌های کلی نظام و دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد اجتماعی پاک و امن و آرام برای همه مردم است و در همین‌جا از هموطنان و هم‌استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنم مانند همیشه هنجارهای جامعه اسلامی را مراعات کنند و اجازه ندهند که عده معدودی فضای عمومی جامعه را ناپاک و آلوده کنند.

همدانی در پایان گفت: مجددا یادآور می‌گردد استانداری تهران ضمن احترام به اصل این‌گونه طرح‌ها، حسب نظر وزیر محترم کشور و معاون محترم امنیتی - انتظامی وزارت کشور، لازم می‌داند چگونگی این طرح را بررسی کند و پاسخگوی برخی نگرانی‌ها باشد.

۲۰۲۰

کد خبر: 626981

وب گردی

وب گردی