پر مخاطب ترین نمایش ها در فروردین کدام بودند؟

سالن های زیر مجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی که از هفته دوم فروردین کار خود را آغاز کرده‌اند ، مجموعه تماشاگران خود را تا تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، مجموعه تئاتر شهر که در حال حاضر میزبان ۴ اثر نمایشی است، پذیرای ۱۲ هزار و ۴۶ تماشاگر برای نمایش «چمدان» بوده است.

نمایش «چمدان» به کارگردانی فرهاد آییش طی ۴۰ اجرا در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به فروش ۳ میلیارد و ۳۴۸ ملیون و ۴۵۰ هزار ریال دست پیدا کرد. برای این نمایش ۸ هزار و ۳۴۱ بلیت تمام بها ، ۶۳۲ بلیت نیم‌بها ، یک هزار و ۳۱۳ بلیت تخفیف دار و یک هزار و ۷۶۰ بلیت مهمان ثبت شده است. گنجایش سالن اصلی ۵۷۹ صندلی است.

نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی امیر دژاکام که در تالار چهارسو روی صحنه است نیز طی ۱۶ اجرا یک هزار و ۶۹۹ تماشاگر داشته که مبلغ فروش آن ۲۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام شده است. برای این نمایش یک هزار و ۱۰۲ بلیت تمام بها، ۳۹ بلیت نیم بها و ۵۵۸ بلیت مهمان ثبت شده است. گنجایش سالن چهارسو ۱۲۲ نفر است.

در تالار قشقایی نیز نمایش «ساعت بیست» کار علی موسویان طی ۱۱ اجرا ۵۳۵ تماشاگر داشته و مبلغ فروش آن ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شده است. برای این نمایش ۱۸۹ بلیت تمام بها، ۴۷ بلیت نیم بها، ۲۹۹ بلیت مهمان ارائه شده است. گنجایش سالن قشقایی ۹۶ نفر است.

نمایش «حساب پرداخت نمیشه» به کارگرانی کاوه مهدوی نیز در سالن سایه با گنجایش ۷۰ تماشاگر، طی ۷ اجرا ۵۲۱ تماشاگر داشته است. فروش این نمایش ۴۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال اعلام شده که ۱۸۲ بلیت تمام بها، ۱۰ بلیط نیم بها، ۱۱۵ بلیت تخفیف دار و ۲۱۴ بلیط مهمان را شامل می شود.

خانه نمایش اداره تئاتر

نمایش «فصل بهارنارنج» به کارگردانی غلامرضا عربی که این روزها در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه است از ۱۶ تا ۲۷ فروردین‌ماه میزبان ۲۳۸ تماشاگر بوده است.

تالار هنر و ۲ نمایش برای کودکان

در تالار هنر ۲ نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» و «رنگ رنگ نقاشی» درحال اجرا هستند که از ۱۵ تا ۲۷ فروردین‌ماه میزبان خانواده‌ها بوده اند.

نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» به کارگردانی مریم کاظمی طی ۲ هفته آخر فروردین مبلغ ۱۵۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. این نمایش در ساعت ۱۸ اجرا می شود. این نمایش از ۸ فروردین‌ماه اجرای خود را آغاز کرده و این آمار بدون احتساب هفته دوم فروردین ماه ارائه شده است.

نمایش «رنگ رنگ نقاشی» به کارگردانی عباس دوست قرین نیز در ۲ هفته یاد شده با مجموع ۴۴۱ تماشاگر ۴۵ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال فروش داشته است. این نمایش در ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می شود.

۲ نمایش سنگلج و آمار تماشاگران

تماشاخانه سنگلج نیز که از ۸ فروردین ماه کار خود را آغاز کرده مجموع تماشاگران ۲ نمایش «ناگهان پیت حلبی » و «اندر حکایت ناکامی ببری خان» را اعلام کرده است.

نمایش «اندر حکایت ناکامی ببری خان» به کارگردانی سینا ییلاق بیگی در فروردین‌ماه ۹۵، ۴۹ ملیون و ۹۰۲ هزار ریال فروش داشته که حاصل ارائه ۳۰۰ بلیت تمام بها، ۴۷ بلیت نیم بها، ۶۲ بلیت تخفیف دار برای ۸۱۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۰۲ بلیت مهمان نیز صادر شده است.

نمایش «ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کوروش سلیمانی نیز که از نیمه فروردین کار خود را در نماشاخانه سنگلج آغاز کرده تا ۲۷ فروردین‌ماه میزبان یک هزار و ۷۴۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۸۰۳ بلیت تمام بها، ۲۸۱ بلیت نیم بها، ۳۹۴ بلیت تخفیف دار ، ۲۶۴ بلیت مهمان ارائه شده و جمع فروش آن در این محدوده زمانی به رقم ۱۸۰ ملیون و ۳۹۹ هزار ریال رسیده است.

505

کد خبر: 627094

وب گردی

وب گردی