لیورپول-نیوکاسل ؛یکی برای سهمیه و دیگری برای فرار

دیداد لیورپول و نیوکاسل امروز (4 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، لیورپول و نیوکاسل امروز از هفته ی سی و پنجم لیگ برتر انگلستان مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند. این در حالی است که بازی رفت دو تیم با پیروزی2-0 نیوکاسل در سنت جیمز پارک به پایان رسیده است.

لیورپول ، تلاش همچنان ادامه دارد
شاگردان کلوپ آلمانی که بعد از پیروزی دراماتیک مقابل دورتمند در آنفلید احیا شده و روند خوبی را پیش رو گرفته اند هم شانس سهمیه لیگ اروپا را دارند هم لیگ قهرمانان اروپا و همچنین از آنها به عنوان اصلی ترین مدعی قهرمانی لیگ اروپای16-2015 یاد می شود.
اندیشه های کلوپ که در لیورپول بحران زده تا حدودی جواب داده و آنان قدم به قدم اقتدار سابق خود را در دسترس تر میبیند میتوانند با پیروزی مقابل نیوکاسل جایگاه رده ی ششمی را بدست بیاورند.
در حال حاصر قرمزهای آنفیلد با 15 پیروزی ، 9 تساوی و 9 شکست و یک بازی کمتر از سایرین و با 54 امتیاز در جایگاه هفتم جدول مسابقات حضور دارد.

نیوکاسل ، فرار از سقوط
شاگردان رافا بنیتز که در آستانه ی سقوط به دسته ی پایین تر مسابقات هستند ، امروز مقابل لیورپول کار ساده ای در پیش روی نخواهند داشت و باید ببینیم اندیشه های نا کارآمد بنیتز اسپانیایی برای آنان چاره ساز میشود یا خیر !!!؟
نیوکاسل که در شش بازی اخیر خود موفق به کسب یک پیروزی شده است در حالی امشب به مصاف لیورپول آماده میرود با 7 پیروزی ، 8 تساوی و 19 شکست و تنها با 29 امتیاز در جایگاه 19 رقابت های این فصل قرار دارد و از شانس زیادی برای سقوط برخوردار است .

شش تقابل گذشته ی ٢ تیم در لیگ جزیره
در شش تقابل اخیر این دو تیم در لیگ جزیره 3 پیروزی سهم لیورپول ، 2 پیروزی از آن نیوکاسل بوده و یک بازی نیز با تساوی 2-2 به پایان رسیده است ، همچنین در مجموع این 6 دیدار 18 گل به ثمر رسیده است که سهم لیورپولی ها 2برابر نیوکاسل بوده و آنها موفق شده اند 12 گل وارد دروازه ی حریف خود کنند.

غایبین دو تیم در این دیدار:
هر دو تیم با لشگری از مصدومین به مصاف یکدیگر می روند .
در تیم میزبان لیورپول ، ژوزف گومز ، دنی اینکس ، کریستین بنتِکه ، ژردان هندرسون ، امره جان ، مارتین اسکرتل ، دیووک اوریگی و ژردان روزیستر به دلیل مصدومیت در ترکیت حضور نخواهند داشت.
در تیم سفید و سیاه شهر نیوکاسل نیز ، نفراتی نظیره ، تیم کرول ، ایوان تونی ، ماسادیو هایدارا ، رابرت الیوت ، کوین امبابو ، فابریکو کولوچینی ، دریل جان مت و استیون تیلور به دلیل مصدویت در ترکیب حصور ندارند.

** پیش بینی سایت هواِسکورد :لیورپول 2 - نیوکاسل 0

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 627260

وب گردی

وب گردی