کدام کمیسیون ویژه برجام؟! کدام رییس؟!/با همین منطق در انتخابات پیش رفتند که بازنده شدند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام تمام شد، مجلس نهم هم تمام شد، آقای زاکانی هم رای نیاورد و ما سمتی با عنوان "رییس کمیسیون ویژه برجام " در حال حاضر نداریم .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی جمهوریت،خبر انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در حالی با سمت "رییس کمیسیون ویژه برجام" منتشر شد که این انتخاب با واکنش های مختلف در فضای مجازی و رسانه ها رو به رو شد.در این راستا منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که این رویه اشتباه است و از اساس کمیسیونی به اسم "ویژه بررسی برجام" در حال حاضر در مجلس فعال نیست که بخواهد رییسی داشته باشد!

وی در این خصوص به جمهوریت می گوید: کمیسیون ویژه بررسی برجام با هدف بررسی برجام مطابق با آیین نامه داخلی مجلس شکل گرفت و مدت زمان فعالیت آن به اتمام رسیده است .

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:با اتمام کار بررسی برجام در این کمیسیون از اساس دیگر این کمیسیون موجودیت و مسئولیتی در مجلس ندارد و آیین نامه داخلی قوه مقننه دیگر این کمیسیون را با توجه به مسئولیت تعریف شده برای آن در آن بازه زمانی به رسمیت نمی شناسد.

حقیقت پور با اشاره به معرفی زاکانی برای سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به عنوان رییس کمیسیون ویژه برجام همچنین تصریح کرد:برجام تمام شد، مجلس نهم هم تمام شد، آقای زاکانی هم رای نیاورد ، این داستان ها دیگر برای چیست؟!؟!

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما سمتی با عنوان "رییس کمیسیون ویژه برجام " در حال حاضر نداریم و این دست از مسائل اشتباهاتی است که آقای تقوی کرده و می کند ، کما اینکه در انتخابات مجلس دهم نیز با همین منطق حرکت کردند که بازنده بودند و نتیجه را به رقیب واگذار کردند.

204/201

کد خبر: 627466

وب گردی

وب گردی