رئال مادرید در غیاب رونالدو به زحمت از سد رایووایکانو گذشت

کهکشانی‌ها در دیداری که برترین بازیکن و گلزن خود را در اختیار نداشتند، با کسب سه امتیاز خانه رایووایکانو را ترک کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لالیگا امروز (شنبه) رئال مادرید رده سومی میهمان رایووایکانو بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود میهمان مادریدی خاتمه یافت.

در این بازی که زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها به تعدادی از مهره‌های کلیدی تیمش از جمله کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس استراحت داده بود، رئالی‌‌ها در همان ابتدای بازی غافلگیر شدند، چرا که دروازه‌شان در دقایق 7 و 14 به‌ترتیب توسط امباربا و میکو باز شد. گرث بیل در دقیقه 35 یکی از گل‌های خورده را برای رئال جبران کرد، اما کهکشانی‌ها با قبول شکست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم رئالی‌ها برخلاف نیمه اول بازی بهتری نسبت به میزبان خود ارائه کردند و در دقیقه 52 با ضربه سر زیبایی که لوکاس واسکز زد کار را به تساوی کشاندند. گرث بیل هم در دقیقه 81 سومین گل رئال را به‌ثمر رساند تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی لالیگا بماند.

با این نتیجه رئال 81 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌پنجم لالیگا امشب اتلتیکومادرید از ساعت 20:45 به وقت تهران میزبان مالاگاست و از ساعت 23 هم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اسپورتینگ خیخون می‌رود.

در جدول رده‌بندی لالیگا پس از رئال، تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید هر دو با 79 امتیاز و برحسب نتایج بازی‌های رودرو به‌ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

601/601

کد خبر: 627621

وب گردی

وب گردی