مراسم ختم مهرداد اولادی در قائمشهر با حضور کفاشیان برگزار شد

مراسم ختم مرحوم 'مهرداد اولادی' فوتبالیست مازندرانی تیم های کشوری عصر امروز شنبه با حضور جمعی از شهروندان مازندرانی بویژه اهالی قائمشهر و هواداران این مرحوم در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت کنندگان در این مراسم که تمامی فضای خالی حسینیه را پر کرده بودند، با قرائت فاتحه و تلاوت قرآن کریم برای این ورزشکار مردمی و جوان ناکام از درگاه خداوند طلب آمرزش کردند.
حاضران در مراسم ختم همچنین با عرض تسلیت به خانواده مرحوم اولادی که پس از گذشت چهار روز همچنان در شوک ناشی از مرگ ناگهانی فرزندشان بسر می برند ، با آنان ابراز همدردی کردند.
بیشتر افرادی که در این مراسم ختم شرکت کردند، لباس مشکی بر تن داشتند تا از این طریق نیز به خانواده داغدار مرحوم اولادی اعلام کنند که در غم آنان شریک هستند.
حاکیست که پدر مهرداد همچنان به خاطر مرگ ناگهانی فرزند جوانش در بهت و حیرت بسر می برد و مویه های مادرش نیز تمامی ندارد.
در این مراسم علاوه بر علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج نائب رئیس فدراسیون و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، چهره های مطرح ورزشی از جمله شیث رضایی، جواد کاظمیان، محسن بنگر، صادق درودگر، ناخدا آذرگون مسئول تربیت بدنی نیروی دریایی و جمعی دیگر از ورزشکاران حضور داشتند.
بازیکنان تیم فوتبال ملوان انزلی نیز که به خاطر مخالفت سازمان لیگ با تعویق بازی های هفته بیست و هفتم موفق به حضور در مراسم تشییع جنازه هم تیمی خود نشده بودند، امروز دستجمعی به قائمشهر آمدند و ضمن شرکت در مراسم ختم، بر سر مزار مرحوم اولادی حاضر شدند.
کفاشیان و تاج همچنین صبح امروز و پیش از شرکت در مراسم ختم با حضور در منزل پدر مهرداد اولادی، با خانواده وی همدردی کردند.
کفاشیان در این دیدار گفت که فدراسیون فوتبال دینش را به مهرداد با برگزاری مراسم برای وی ادا خواهد کرد.
وی افزود : برگزاری مراسم برای اولادی از برنامه های فدراسیون است ، زیرا ارزش خدمات این فوتبالیست با اخلاق مازندرانی بر کسی پوشیده نیست .
کفاشیان وعده داد : همان طور که مهرداد مظلوم فوت کرد تلاش می کنیم این بار یاد و خاطره وی را زنده نگه داریم.
مهرداد اولادی بازیکن تیم ملوان انزلی روز سه شنبه هفته پیش بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.
پیکر این ورزشکار جوان روز چهارشنبه به مازندران منتقل و روز پنجشنبه نیز با حضور دهها هزار نفر از ورزش دوستان و هواداران وی در قائمشهر تشییع و در زادگاهش روستای قادیکلای بزرگ به خاک سپرده شد.

601/601

کد خبر: 627625

وب گردی

وب گردی