فروزینونه-پالرمو ؛ نبرد انتهای جدولی 

دیدار فروزینونه و پالرمو امروز  بعد از ظهر (5 اردیبهشت ماه) از ساعت 15:00 در ورزشگاه ماتوسا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فروزینونه و پالرمو امروز از هفته ی سی و پنجم سری آ مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. این در حالی است که بازی رفت دو تیم در چهارچوب همین مسابقات با پیروزی پر گل 4 - 1 پالرمو به اتمام رسیده است.

فروزینونه ؛
شاگردان روبرتو استلونه که با اندیشه های این سرمربی پای به میدان مسابقه می گذارند ، در شش بازی اخیر خودشان 4 شکست ، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند. جیالوآتزوری ها که در این فصل از کاندیده های سقوط به سری بی نیز می باشند مانند رقیب خود پالرمو محکوم به برد برای فرار از منطقه خطر می باشند.
در حال حاظر تیم فروزینونه با 8 پیروزی ، 6 تساوی و 20 باخت و با 30 امتیاز از 34 بازی جایگاهی بهتر از هچدهمی در جدول مسابقات برای خود نیافته است.

پالرمو؛
عقاب‌ها که این فصل تحت هدایت جوزپه ایچینی نتایج خوبی کسب نکرده اند ، امروز در حالی به مصاف فروزینونه باید بروند که سقوط به سری بی از همه چی به آنها نزدیک تر است. شاگردان جوزپه ایچینی می توانند به این دل خوش باشند که جیالوآتزوری ها با 66 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع بین تمامی تیم ها را در اختیار دارند ولی این نکته نیز برای آنان وجود دارد که بعد از جیالوآتزوری ها آنها با 63 گل دومین خط دفاع ضعیف مسابقات را به خود اختصاص داده اند.
در شش بازی اخیر عقاب ها 4 تساوی و 2 بدست آمده که نتایج خوبی به نظر نمیرسد. شاگردان ایچینی با 7 برد 8 تساوی و 21 شکست و با 29 امتیاز در جایگاه نوزدهم جدول مسابقات قرار دارند.

غایبین دو تیم در این دیدار:
آرلیدن آیتی و رامان کیباش به دلیل محرومیت قادر به همراهمی یاران جیالوآتزوری ها در بازی حساس امشب برابر پالرمو نیستند.
شاگردان ایچینی هم روبرتو فیتلو و آلیاز استرانو را به دلیل مشابه محرومیت در کنار خود برای بازی نمی بینند.

** پیش بینی سایت هواِسکورد: فروزینونه 3 - پالرمو 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 627648

وب گردی

وب گردی