بولونیا-جنوآ؛ تثبیت جایگاه در جدول 

دیدار بولونیا و جنوآ امروز عصر (5 اردیبهشت ماه) از ساعت 17:30  در ورزشگاه رناتو دلارا شهر بولونیا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، بولونیا و جنوآ امروز از هفته ی سی و پنجم سری آ مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. بازی که برای هر تیم می تواند امید بخش یا خطر آفرین نیز باشد. این در حالی است که بازی رفت دو تیم در چهارچوب همین مسابقات با پیروزی 0-1 بولونیا در ورزشگاه خانگی جنوآ به پایان رسید.

بولونیا ؛دبل کردن رقیب
شاگردان دلیو روسی که تا منطقه ی خطر فاصله ی 7 امتیازی ایجاد کرده و در شش بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده اند ، امیدوارند امروز بتوانند جنوآ را دبل کنند. این در حالی است که در 6 بازی اخیر تیم قرمز و آبی شهر بولونیا فقط 1-1 مقابل تیم رو به دست آورده و 5 بازی دیگر را با شکست به اتمام رسانده است.
تیم بولونیا در حال حاضر با 10 پیروزی ، 7 تساوی و 17 شکست از 34 بازی و با 37 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول مسابقات سری آ قرار دارد.

جنوآ ؛ انتقام دور رفت
بازیکنان جنوآ که در دور رفت در خانه مقابل تیم بولونیا متحمل شکست شدند بر این باورند که با اندیشه های سرمربی خود جیان پیئرو گاسپرینی علاوه بر پیروزی در مسابقه ی امروز و انتقام دور رفت فاصله 6 امتیازی خود با تیم بولونیا را به 9 امتیاز افزایش دهند.
بازیکنان بولونیا که در 6 هفته ی اخیر نمایش خوبی از خود به جای گذاشته و 4 پیروزی بدست آورده اند حال با پیروزی در بازی امروز میتوانند خیال خود را برای ماندن در لیگ راحت کنند.
شاگردان گاسپرینی در حال حاضر با 12 پیروزی ، 7 تساوی و 15 شکست و با 43 امتیاز در جایگاه دهم جدول مسابقات سری آ قرار دارند.

شش تقابل گذشته ی دو تیم در سری آ:
در شش تقابل آخر این دو تیم در سری آ 3 بازی را تیم بولونیا برده و جنوآ تنها یک بازی را به سود خود به پایان رسانده است و دو بازی نیر با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است.
در مجموع این 6 بازی 9 گل به ثمر رسیده که میانگین 1.5 گل برای هر بازی را نشان میدهد که 5 گل سهم بولونیا و 4 گل سهم جنوآ بوده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
شاگردان روسی در این بازی ماتیا دِسترو ، آرچیمده مورلو و لوکا رازیو را به دلیل مصدومیت و آمادو دیاوارا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
نیکولاس بوردیسو ، گوران پاندف و ماتیا پرین هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم جنو آ در این بازی حساس نخواهند بود.

** پیش بینی سایت هواِسکورد: بولونیا 1 - جنوآ 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 627650

وب گردی

وب گردی