زمان صدور رأی دیدار پرسپولیس - استقلال اهواز اعلام شد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صدور رای دیدار پرسپولیس - استقلال اهواز که با سنگ پرانی تماشاگران همراه بود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل حسن زاده درباره اتفاقات بازی پرسپولیس با استقلال اهواز گفت: ما در کمیته انضباطی اتفاقاتی را که رخ داده است با قوانین تطبیق می دهیم. اتفاقاتی که رخ داده، یک تهدید جدی جانی برای تماشاگران و میزبان و میهمان بوده است. این رفتار را با آیین نامه انضباطی می سنجیم و با توجه به سابقه ای که وجود دارد، تلاش می کنیم تنبیه را در نظر بگیریم.

وی افزود: چیزی که در این چند روز مغفول مانده، این است که تیم استقلال اهواز از ابتدای فصل در یک التهاب لاینقطع به سر می‌برد. این تیم عملا تماشاگرانش را عصبانی کرده بود. آنها می خواستند تیم در لیگ برتر بماند در حالی که استقلال توانایی ماندن نداشت. این تیم حتی در بحث مالی و تعویض مربی موفق نبود و باعث التهاب تیم استقلال اهواز شد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: دیروز گزارش بازی به دستمان رسید و تلاش می کنیم تا غروب امروز رای را صادر کنیم.

حسن زاده در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال اهواز شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد یا خیر، گفت: از هفته های سوم یا چهارم بود که بازیکنان این تیم برای دریافت مطالبات و شکایت از این تیم به تهران می آمدند. واقعا بعضی از تیم ها باید تمام زمینه های لازم را برای حضور در لیگ داشته باشند.

604/602

کد خبر: 627656

وب گردی

وب گردی