7 گل امتیاز آورد سرخ پوشان توسط  مهاجم هندوراسی

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس با هفت گلی که برای این تیم به ثمر رسانده، نقش قابل توجهی در صدرنشینی سرخپوشان ایفا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر موفق شد با 2 گل جری بنسون از سد استقلال اهواز بگذرد.

با بررسی آمار گلزنی این مهاجم هندوراسی، مشخص می‌شود تمام گل‌هایی که او برای پرسپولیس در این فصل زده، نقش قابل‌توجهی در امتیاز‌آوری و همچنین صدرنشینی سرخپوشان ایفا کرده است.

بنسون اولین بار در هفته هفتم تک گل 3 امتیازی تیمش مقابل تراکتورسازی را به ثمررساند. او در هفته دهم برابر ملوان یکی از دو گلی که منجر به برد تیمش شد را وارد دروازه حریف کرد.

همچنین در هفته یازدهم در دربی پایتخت با گلی که در ثانیه‌های پایانی وارد دروازه استقلال کرد، ناجی پرسپولیس شد. گلزنی‌های بنسون به اینجا ختم نشد و هفته چهاردهم تک گل برتری پرسپولیس مقابل گسترش فولاد را به ثمر رساند.

این مهاجم هندوراسی یازده هفته پایش به گلزنی باز نشد تا اینکه هفته بیست‌وپنجم در جریان برد 2-یک مقابل ملوان یک گل زد. در آخرین بازی پرسپولیس هم با دو گل خود در اهواز، سرخپوشان را به عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح کرد.

مسئله‌ای که در گلزنی‌های بنسون مشهود است، نقش قابل توجه آنها در امتیاز‌آوری پرسپولیس و برد مقابل حریفان است.

604/602

کد خبر: 627675

وب گردی

وب گردی