انتشار تصاویر خصوصی دختر مقیم سوئدبا انگیزه انتقام جویی

پسر جوان سنندجی بعد از اینکه دختر مورد علاقه اش در سوئد با او قطع رابطه کرده بود در اقدامی تلافی جویانه عکس های شخصی او را در اینترنت پخش کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،سرهنگ فرامرز شاکری، رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم ایرانی مقیم سوئد خبر داد و گفت: در پی وصول یک فقره پرونده جرایم رایانه ای با موضوع انتشار فیلم و تصاویرخصوصی در فضای مجازی به دادخواهی خانمی ایرانی مقیم کشور سوئد رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

او افزود :زن جوان مدعی بود فردی ناشناس در فضای مجازی و از طریق نرم افزار های اینستاگرام ، وایبر و تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی او در فضای مجازی کرده است لذا از شخص یا اشخاصی که اقدام به این فعل مجرمانه کرده اند شاکی و تقاضایی رسیدگی دارد.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان ادامه داد : با انجام اقدامات فنی و تخصصی ، مهندسی اجتماعی و ایجاد ارتباط صوری با گردانندگان صفحات مجرمانه و همچنین بررسی مستندات واصله از طرف شاکی ، متهم شناسایی و در شهرستان سنندج دستگیر شد.

سرهنگ شاکری افزود: پس از انتقال متهم به پلیس فتا ، از متهم تحقیق ، در مرحله اول منکر قضیه بوده اما پس از مواجهه با دلائل و مستندات موجود نهایتا به بزه انتسابی اعتراف کرد.

او تاکید کرد: متهم در اعترافات خود اعلام کرد با استفاده از شبکه اجتماعی تانگو با شاکی که در خارج از کشور اقامت دارد آشنا و پس از حضور او در ایران با او در ارتباط بوده است اما بعد از مدتی شاکی بصورت یک طرفه با من قطع رابطه کرده که به انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی ، اقدام به انتشار تصاویری خصوصی او کردم.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و برای متهم به اتهام انتشار فیلم و عکس خصوصی در فضای مجازی قرار قانونی مناسب صادر شد.

20106

کد خبر: 627860

وب گردی

وب گردی