لسترسینی-سوانسی ؛ روباه ها در کمین قوها

دیدار لستر سیتی و سوانسی امشب (5 اردیبهشت  ماه) از ساعت 19:45 در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، لسترسیتی و سوانسی امشب از هفته ی سی و پنجم لیگ برتر انگلستان در حالی به مصاف هم می روند که لستر در حال رقم زدن یک شگفتی است و هر هفته امکان این رخ دادن این شگفتی وجود دارد ، به علاوه بازی رفت دو تیم نیز با پیروزی 3-0 لستر سیتی به پایان رسید.

لسترسیتی ؛ تلاش برای نهایی کردن اولین قهرمانی
شاگردان کلودیو رانیری که هفته ی گذشته بعد از اخراج فوق ستاره ی خود جیمی واردی به مشکل برخورده و پیروزی را با شکست تعویض کرده بودند در اوقات تلف شده موفق شدند از شکست بگریزند و 1 امتیاز به اندوختی امتیازات خود بیافزایند. روباه ها که در شش بازی اخیر خود 5 پیروزی کسب کرده و 1 بازی را نیز با تساوی به اتمام رساندند در تلاشند که با پیروزی در بازی امروز و عدم نتیجه گیری تاتنهام بتوانند قهرمانی خود را بیش از پیش مسجل نمایند. البته این امر گفتنی است که کلودیو رانیری مربی است که بارها قهرمانی را در هفته های پایانی از دست داده است ، باید دید این بار سنت شکنی میکند یا لستر دوست داشتنی هم در آخرین دیدار جام قهرمانی را از دست می دهد.

سوانسی ؛ فقط یک امتیاز برای حضور در لیگ سال بعد
مایکل لندروپ و شاگردانش در این فصل عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و کار را برای بقا در لیگ به اما و اگرها نسپردند. شاگردان لندروپ که هفته ی گذشته مقابل نیوکاسل با نتیجه ی سنگین 3-0 مغلوب شده اند در صورت تساوی در بازی امروز جواز حضور در لیگ سال آینده را دریافت خواهند کرد .
به علاوه سوانسی در 6 بازی اخیر خود روند پر نوسانی را داشته و 3 پیروزی ، 2 شکست و 1 تساوی بدست آورده است و در مجموع لیگ نیز این تیم با 40 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رقابت ها قرار دارد.
حال باید دید امروز قوهای لندروپ میتوانند از مکر روباه های رانیری جان سالم بدر ببرند یا خیر ؟!

شش تقابل گذشته ی دو تیم :
لستر سیتی و سوانسی در شش تقابل اخیر خود در کسب نتیجه کاملاً برابر بوده اند و هر یک موفق به کسب 3 پیروزی شده اند و در مجموع 13 گلی که در این 6 بازی زده شده است این لستر سیتی است که 1 گل بیشتر از حریف خودش به ثمر رسانده است.

غایبین دو تیم در این دیدار:
بزرگترین غایب این بازی جیمی واردی است که به دلیل اخراج در بازی برابر وستهام بازی مهم این هفته ی تیمش را از دست داده است.
تیم سوانسی مصدوم و محروم ندارد.

** پیش بینی سایت هو اسکورد: لسترسیتی 2 - سوانسی 0

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 627886

وب گردی

وب گردی