قتل مرد همسایه به دلیل بدبینی/به‌خاطر ناموسم او را به قتل رساندم

ساعت12:30 به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران خبر رسید مرد 54ساله‌ای که شنبه شب در درگیری مجروح شده بود ظهر یکشنبه در بیمارستان جان باخته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از همشهری، از همان زمان تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که عامل جنایت چند ساعت پس از حادثه به کلانتری مشیریه رفته و خود را معرفی کرده است. متهم دیروز برای انجام تحقیقات به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و اعتراف کرد که به‌خاطر سوءظن مرد همسایه را به قتل رسانده است.

گفت‌وگو با قاتل26سال

چه شد که تصمیم به جنایت گرفتی؟

مدتی می‌شد که به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. فکر می‌کردم با مرد همسایه در ارتباط است اما راستش مطمئن نبودم تا اینکه چند روز پیش رم گوشی موبایل همسرم را برداشتم و آن را داخل کامپیوتر گذاشتم. می‌خواستم در حافظه آن، ‌موسیقی بریزم که یک دفعه چشمم به فایلی خورد. آن را که باز کردم صدای همسرم را شنیدم که انگار با مرد همسایه در مغازه‌ای بود و با هم صحبت می‌کردند. همین باعث شد که شک من به یقین تبدیل شود.

از همسرت نپرسیدی ماجرا چیست؟

همسرم می‌گفت هیچ ارتباطی بین آنها نبوده و آن روز مرد همسایه او را اتفاقی دیده و فقط نیتش کمک بوده است.

چطور دست به جنایت زدی؟

شنبه 4 اردیبهشت بود. حدود ساعت 9شب مقابل در بودم که مرد همسایه را دیدم. به بهانه اینکه کرایه‌ام عقب افتاده او را به کناری کشیدم و به او گفتم پادرمیانی کند و با صاحبخانه صحبت کند. او از همه‌جا بی‌خبر همراهم آمد. او را غافلگیر کردم و گفتم چرا همسرم را اغفال کرده است. او اما زد زیر همه‌‌چیز و گفت ذهن من بیمار است و بیماری بدبینی دارم. عصبانی شدم و با میله آهنی به او ضربه زدم.

بعد چه شد؟

مردم جمع شدند. هرکه می‌پرسید می‌گفتم به‌خاطر ناموسم او را به قتل رساندم. دو نفر مرا از آنجا بردند. به پارکی در همان حوالی رفتیم و ساعتی با دو جوان درد دل کردم. آنها از من خواستند تا به کلانتری بروم و خودم را معرفی کنم. گویا همان شب مرد همسایه به بیمارستان منتقل شده بود اما روز بعد فوت شد. من می‌خواستم از او شکایت کنم اما فکر می‌کنم دیگر فایده‌ای ندارد چون او جان باخته است.

20106

کد خبر: 628055

وب گردی

وب گردی