دستگیری قاتل زن و مرد جوان و عامل تیراندازی در عنبرآباد استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد جنوب استان کرمان از دستگیری قاتل زن و مرد جوان کمتر از هشت ساعت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان یوسف سبحانی افزود: صبح امروز در پی تماس تلفنی شخصی ناشناس مبنی بر کشف اجساد دو جوان زن و مرد در حوالی بخش جبالبارز جنوبی، تحقیقات اولیه در این خصوص توسط دادستانی آغاز شد.
او گفت: بازپرس ویژه قتل به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در ساعات اولیه در محل وقوع قتل حاضر شدند و اجساد به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل شد.
او با اشاره به اینکه در بررسی های تخصصی، علت مرگ خفگی از ناحیه گردن اعلام شد، گفت قاتل این افراد پدر مقتول (زن) بوده که طی بازجویی های به عمل آمده از متهم علت اصلی قتل را مسائل خانوادگی بیان کرده است.
دادستان عنبرآباد افزود: با توجه به نحوه وقوع قتل و ایجاد جو نارضایتی در شهر و از آنجا که قاتل قصد فرار و پیوستن به یک گروه مسلحانه در یکی از شهرستان های جنوبی استان را داشته است پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
او گفت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل کمتر از هشت ساعت شناسایی و در محل مخفیگاهش دستگیر شد.
سبحانی گفت: قاتل شامگاه امشب به قتل خود اعتراف کرده و تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

تیراندزای
او همچنین گفت: عامل تیراندازی های دو هفته گذشته که منجر به قتل یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شده بود نیز صبح امروز (یکشنبه) با تلاش های شبانه روزی دادستانی عنبرآباد و پلیس آگاهی این شهرستان در مخفیگاهش دستگیر شد.
دادستان عنبرآباد گفت: در این حادثه قاتل در یکی از روستاهای توابع بخش جبالبارز جنوبی (کشک مور) توسط یک اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده بود که منجر به مجروع شدن سه نفر شده و در نهایت یکی از این افراد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.
او گفت: طی یکسری اقدامات شبانه روزی توسط دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد قاتل کمتر از 11 روز دستگیر شد.
سبحانی وجود سلاح های غیر مجاز را تهدید دانست و هشدار داد: دستگاه قضایی با جرائم امنیتی و خشن از قبیل اقدامات مسلحانه و قتل به شدت برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.
او گفت: وجود سلاح های غیرمجاز در جنوب استان همراه با رفتارهای احساساتی مجرمان منجر به اعمال مجرمانه و قتل های دلخراش می شود.
او گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با پدیده سلاح های غیر مجاز جدی است و چنانچه دارندگان این سلاح ها به صورت داوطلبانه آنها را تحویل دهند از رافت اسلامی برخوردار خواهند شد.
105105

کد خبر: 628071

وب گردی

وب گردی